Juju Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ringu is echt eng . Als ik jou was zou ik deze films laten zien: - The Exorcist - The Ring 1/2 - Ringu Word een lekkere snak-naar-adem avond . Reageren
Yohan Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 En Ringu bestaat uit maar liefst 4 delen, dus ben je de hele nacht wel zoet. Reageren
Cabron Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Of Signs kijken midden in een maisveld SAW 2 is ook relax Reageren
Bongo Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik weet er nog een paar: Final Destination 1/2/3 Wrong turn Zijn allebei lekker bloederige films OOw ja en alien:resurrection is ook een horror maar ik vond hem niet veel aan Reageren
ArticLight Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 The Skeleton Key is ook eng zeggen ze Reageren
.Syfes Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Om je horroravond nog een beetje grappig te maken zo ik scary movie 1 nemen dat is keigaaf Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 volgens mij heeft hij die horroravond inmiddels wel al gegeven...... Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Nee, ik heb hem nog niet gegeven! maar ringu bestaat uit 4 DELEN???? Sh*t, dat is te veel. Ik heb maar 5 uur... Reageren
Jon-asses Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Nee, ik heb hem nog niet gegeven! maar ringu bestaat uit 4 DELEN???? Sh*t, dat is te veel. Ik heb maar 5 uur... Hij is inderdaad erg lang! Maar The Ring is mag zeker niet otbreken hoor! Hij is hier al veel keer voorgesteld, dit is echt een film voor jouw Horroravond. Als niemand de film The Ring nog heeft gezien dan neem je het best de eerste, want de tweede volgt op de eerste. Als je het verhaal niet kent dan kun je niet mee met de film. Ook SawII is een enge film, de eerste zou ik niet nemen want hij is naar het schijnt het zien niet waard. Ik heb de tweede alleen maar gezien en kon perfect mee . Excorcist heeft ook een goede naam. Een echte horrorfilm die 16+ is. Zelf heb ik hem nog niet gezien, maar vele vrienden wel en iedereen vind het eng. Dus perfect voor zo'n avondje. Chuckie zou ik als 'inleidertje' nemen. Voor in de sfeer te komen. Want het is niet DE horrorfilm. Er zit wel wat horror in, maar niet zoals The Ring etc. Dus perfect voor te beginnen. Dan zijn jullie al opgewarmt en kunnen jullie beginnen aan het echte werk. Soul Survivor is ook nog een enge film. Het gaat over dode geesten etc. Dit is ook een aan te raden film voor deze avond. Zo deze films raad ik zeker aan! Het zijn er te veel voor één avond en 5 uren, maar kies jij ze maar uit. Pas maar op dat jullie nog gaan kunnen slapen. Reageren
Pitbull Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 mss 'An american werewolf in londen' of 'house of wax' Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) wow, echt goede ideeen hier! Soul Survivor klinkt goed! Ik denk dat ik daar maar eens een review over opzoek op http://www.horror.nl EDIT: Wow, 823 reviews op die site en soul survivor staat er niet bij... Bewerkt: 22 juli 2006 door jesse_gtalover Reageren
Follow Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Scary Movie, heb het nooit gekeken, en weet dus ook niet de engste deel. En als je het nog niet weet kan je ook op google zoeken naar Horrorfilms. Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Scary Movie, heb het nooit gekeken, en weet dus ook niet de engste deel.En als je het nog niet weet kan je ook op google zoeken naar Horrorfilms. Eigelijk is er geen eng deel in scarry movie gewoon grappig moorden Reageren
7ulian Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Wat krijgen we... "Below" staat er niet bij die is goed en eng The Ring moet je doen als je er iets engs van wil maken wat is nog meer eng... King Kong? (kijk hier ff > http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=32190 < , scroll naar het 6e bericht, dan begrijp je het wat beter) veel te "eng" voor me, die film Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.