FIRE1BULL Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Dus mijn vraag is. Als ik nu naar de winkel ga en koop een NIEUWE versie van sa, kan ik er dan nog mods inzetten of niet. Heb ik daar de oude sa voor nodig met de hot coffee, of niet??? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ten eerste: Geen enkele vraag is dom... Nou op je vraag: Je kunt inderdaad op de nieuwe versie niet modden. Maar je kunt hem downgraden, en dan kan je wel modden en mods gebruiken... Hier kan je kijken hoe je dat moet doen, het tweede bericht. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Dank je!!! Dan ga ik wrsch. sa kopen En nog een domme vraag die niet dom is, met welke toets haal ik de neus van het vliegtuig naar boven zodat ik opstijg en de neus omlaag om te landen??? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Met de 7 van je numpad gaat de neus omhoog. Met de 9 van je numpad gaat de neus omlaag. Bewerkt: 30 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.