Jump to content

Kan je dit ook kopen in de winkel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De gemiddelde computerzaak / gamewinkel verkoopt zulke producten...

Mazzel, Alexy...

Waarom post je het trouwens in het San Andreas forum :puh: ?

Bewerkt: door Alexy
Geplaatst: (bewerkt)
kaqn je dit ook in de winkel kopen en welke winkel.

klik hier

klik hier

Hallo :cya:

Deze vragen kan je beter in een ander forum stellen bijv:>Hier<

Daar zitten mensen die veel verstand hebben van computers, die je makelijk vragen kunnen beantwoorden. En goeie raad weten in welke winkels je die kabeltjes kan kopen.

Grz gammie

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Gammie hier zitten ook mensen die er verstand van hebben, dus naar een ander forum verwijzen heeft natuurlijk geen zin. En tevens kan het aangezien worden als reclame, of noem het maar op.

---

Deze Kabel kun je in elke electronica zaak koppen, denk aan de Expert/Electro land. Als je naar binnengaat neem je gewoon een afbeelding mee en dan kunnen ze je waarschijnlijk wel verder helpen. Deze kabels worden ook wel Tulip kabel's genoemd. De Kabels op het plaatje zijn 'male' dit staat dus voor 'mannetje', je hoeft me niet te vragen waarom neem ik. Deze worden veel gebruikt voor het geluid/beeld van diverse media apparatuur.

Deze Kabel heb ik ook eens gehad. Die gebruikte ik toen voor mijn omgebouwde Playstation 1, omdat dit soort kabel's universeel zijn en daarom ook goed samenwerken met alle regio's. Maar dat wou je natuurlijk niet weten, om even op jou vraag terug te komen; ik denk niet dat dit model kabel in elke Electronica zaak te koop is. Hiervoor zou je echt naar een speciale game/ombouw winkel moeten gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, als er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...