wwboy Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 heeft iemands fonts.txd voor me van gta sa want ik heb een russish font erin staan nu en dat kan ik niet echt lezen alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Ik zal ze even voor je uploaden.. Moment. Oke ik heb even alles geupload. Je kan ze >hier< downloaden. Je weet neem ik aan wel in welke map je ze moet zetten. Gewoon in je San Andreas 'Thuis map'. Bewerkt: 30 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
wwboy Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 sorry hoor maar ik bedoelde het bestand fonts.txd in de map models Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Oke dan heb ik het verkeerd begrepen. Om het goed te maken heb ik hem deze keer we lgoed geupload. Je vind hem hier: http://www.megaupload.com/?d=YPPBG9CM Je moet hem uitpakken, en dan gewoon in de map 'Models' zetten. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Welkom op het Forum wwboy ! Dit had je beter in >Dit Topic< gepost, maar ik zal het toch even voor je uploaden. O, het is al klaar. Als je het bestand gedownload hebt, zet je het gewoon even in het volgende 'Adres': C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Link: >Klik< Nog veel plezier verder met San Andreas ! Velaro. Bewerkt: 30 juni 2006 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.