BaaszB Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Zou iemand voor mij de missies vliegschool willen doen? en de missie N.O.E want die luk mij ook niet, want vliegen heb ik barstens veel moeite mee Zou iemand het voor mij willen doen??? Alvast Bedankt!!! Mijn savegame is de bijlage:) GTASAsf1.b
SummerBase Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Learning to Fly - Passed! In de missie: 'Learning to Fly' moet je jezelf van je beste kant laten zien op het vlieg gebied. Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows oftwel het vliegveld in The Desert. Voor de missie moet je het vliegveld kopen voor maar liefst, $80000 een flinke som geld, maar je krijgt er natuurlijk ook wat voor. Als je het gekocht hebt moet je naar boven gaan en daar wacht een Tv op je. Ga er voor staan en je zult een overzicht krijgen van de oefeningen. Als je een oefening wilt starten moet je gewoon simpelweg op de Spatie drukken. Kijk goed naar het voorbeeld en je zult met gemak de oefening halen. Voor elke oefening moet je minstens een score hebben van 70% en hoger. Ik heb ze allemaal boven de 90% gehaald als ik me niet vergis. Ik heb deze save-game gedaan zonder cheats en/of mods. Beloning: Flying Skill + N.O.E. - Passed! In de missie: 'NOE' moet je met een Rustler naar het dorpje Angel Pine vliegen. Veel mensen hebben problemen met deze missie. Maar hij is eigenlijk heel erg simpel, veel personen gaan tussen te bomen door. Met het resultaat dat je explodeert als je tegen een bom aan vliegt. De tip is dat je voer zee moet vliegen, ik zal even een korte route beschrijven. Vlieg vanuit Verdant Meadows via The Big Ear naar het water, dan ga je richting Airport/vliegveld. Dan zul je vanzelf de door palen in de lucht aangelechte snelweg. Ga via die weg naar Angel Pine. Zo heb je de minste kans op verongelukking, natuurlijk moet je ook uitkijken voor de Radar sensor. Blijf laag aan de grond, maar ook weer niet te laag. Want anders kan je verongelukken en heb je de missie alsnog niet gehaald. Als je bij Angel Pine bent geweest moet je weer terug naar de Verdant Meadows. Ik heb deze save-game gedaan zonder cheats en/of mods. Beloning: $15.000, + Respect --- Ik heb eerst de missie Learning to Fly gedaan hiervoor heb je ook een Stuntvliegtuig gekregen, omdat alle oefeningen met een Zilvere plak zijn bekroond. Daarna ben ik met de missie N.O.E. begonnen en heb er voor gezorgt dat je kan beginnen aan de missie Stowaway. Hier vind je meer over Stowaway. Ik heb de save-game opgeslagen in je huis op het vliegveld ook wel genoemd Verdant Meadows. Veel succes/plezier met de vervolg missies, je vind de save-game in de bijlage. Bewerkt: 30 juni 2006 door SummerBase
BaaszB Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Owh mooi gelukkig Ik dacht dat je weg was om voetbal te kijken sorry Maarre Ik ben je erg dankbaar Bewerkt: 30 juni 2006 door BaaszB
Recommended Posts