Jon-asses Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Counterstrike Soort design: Signature Size design: min. 300 x 100 max. 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Geen pro's alsjeblief! Want echt heel goed kan ik nog niet met PS overweg. Stuur me een PB of post het gewoon hier als je tegen mij wilt Battle'en . EDIT: Froodooo heeft al een PB gestuurd dus je kunt niet meer tegen mij battlen! Bewerkt: 30 juni 2006 door Jon-asses
Froodooo Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hier is mijn inzending: Veel succes, Jon-asses!
Jon-asses Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Jon-asses: Froodooo: Heel veel succes Froodooo! Je zult het eigenlijk wel niet nodig hebben. Bewerkt: 2 juli 2006 door Jon-asses
Merticus XVII Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Natuurlijk, Mijn stem gaat naar Froodoo Jon-asses heeft een hele mooie brush, maar toch gaat mijn stem naar froodoo. Hij heeft een hele mooi effect toegevoegd, dat zeker een stem waard is. Stem Froodoo Allebei heel mooi Greetz, Merticus
Damos Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Mijn stem gaat ook naar Froodoo omdat hij mooie kleuren gebruikt en dat effect.
Robin2130 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Natuurlijk,Mijn stem gaat naar Froodoo Jon-asses heeft een hele mooie brush, maar toch gaat mijn stem naar froodoo. Hij heeft een hele mooi effect toegevoegd, dat zeker een stem waard is. Stem Froodoo Allebei heel mooi Greetz, Merticus Zelfde reden. Ik vind die van Jon-Asses ook mooi, maar die van Froodooo heeft net iets meer effect.
Pitbull Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 allebei heel erg mooi, maar er kan maar 1 iemand winnen! En dat is Jon-asses Ze zijn allebei even mooi, dus ben ik op het geschrift afgegaan.
Jarno Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Die van Froodoo ziet er erg mooi uit en goede tekst. Alleen die van Jon-Asses net iets beter alleen mis ik daar tekst van "CounterStrike" o.i.d. Jon-Asses
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Einduitslag: Jon-asses: 2 Froodooo: 3 Goed gebattled, het was nog spannend op het eind!
.Levi. Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Winnaar Froodooo +1 punt. Verliezer Jon-asses -1 punt. Closed.
Recommended Posts