aceg Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Ik zit nu toch al een tijd te klungelen met de loadings screens van GTA SA, te vervangen door eigen gemaakte, ik snap het niet goed, de grote, bits zijn het zelfde... ik werk met photoshop, heb die dan opgeslagen in bmp en al een keer in dat andere formaat, terug geimporteerd, daar zie je in dat proggie wel de nieuwe loadingscreens. maar als je het spel op start in waar nvidea normaal komt, komt nu een wit scherm net zoals de volgende, maar nvidea moet een eigen gemaakte voor stellen ook heb ik dit dan eens in photoshop ge copy, geplakt in paint daar 24bit opgeslagen maar nog steeds het zelde probleem. ik gebruik TXD Workshop... Kan iemand me helpen, ben namenlijk een grote mod aan het maken, aangezien mijne maat Mr. Killerkip er niet veel zin meer in heeft om aan SA te beginnen (eerder dat ie niet veel tijd meer heeft ) Gtz AceG. edit: this al in orde, heb een andere versie gedown, en daar kan je dan wel gta sa selecteren nu werkt het wel, ik d8 al normaal moet ik het juist doen. Bewerkt: 1 juli 2006 door aceg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.