deagle Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Hoi . Ik zat vanavond ff te PS'en en dit is eruit gekomen. Origineel : Gepimpte versie: ^^ Klik voor duidelijker beeld . Commentz? Ratez? Hieronder a.u.b.! Overigens bedankt aan Synchro voor de EmoBG . Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Leuk, deze foto had ik vanmiddag ook al gezien. Heb hem eveneens al bewerkt in een signature. Nu, ik ben niet een fan van jou resultaat. Ik vind het spijtig dat de zijkanten vervaagd zijn. Ook de wolken vind ik niet spectaculair. De letters vind ik dan weer een pluspunt. Rate: 6.8 Greetz, Merticus Reageren
Achille Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Het is gewoon geen Explosie :S Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 lol , i knw , als ik het nu bekijk trekt het op nix. :$ Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Het trekt wel op iets hoor,Het heeft je een mysterieuze stonehenge echt waar! ik vind hem echt wel geslaagd 9/10! Ik heb hem als wall ingesteld ,als dat mocht? Bewerkt: 3 juli 2006 door ICE BANANA Reageren
Pitbull Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik vind hem ook wel geslaagd, mooi effect 9/10 BTW: ik heb hem ook ingesteld als waallpaper Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik vind hem ook wel geslaagd, mooi effect9/10 BTW: ik heb hem ook ingesteld als waallpaper Ik heb hem ook ingesteld als achtergrond . En ik vind het zo nog tamelijk geslaagd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.