Maarten!! Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) ik zoek een spel die mijn vriend had van dragonball z een vecht spel voor de computers ziet eruit als tekken en dragonball z supersonic warriors het is geen rom je kan co-op vechten en tegen elkaar en met veel gozers zoal king kai(north quadrant)buu uub gotenks etc en in het personage kiesmenu moet je kiezen als je dan goku als super saiyen wilt hebben moet je het poppetje goku super saiyen kiezen en niet goku voldoende informatie edit:meer info het is een oud spel Bewerkt: 30 juni 2006 door killer of police Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Hoe bedoel je? Dragon ball Z Budokai? Bewerkt: 30 juni 2006 door searagent Reageren
Maarten!! Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) weet ik niet kun je screens sturen nee geen budokai edit:mischien tochwel Bewerkt: 1 juli 2006 door killer of police Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Hoe bedoel je? kan je niet iets meer de diepere details geven van het spel? welke personages er bijvoorbeeld in mee spelen, of hoe ze heten, en hoe zag de game eruit? Bewerkt: 1 juli 2006 door searagent Reageren
Maarten!! Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) gotenks/super saiyen/super saiyen 3 goku/super saiyen/super saiyen 3 vegata/super saiyen gohan/super saiyen trunks android saga/super saiyen gewone trunks/super saiyen goten/super saiyen gotenks frieza cell alle androids captain ginuy(ofzoiets zie namek saga) piccolo gogeta(weet niet zeker) kai(die opgeblazen is met cell en goku) buu(vetzak) super buu kid buu uub(weet niet zeker) meer personages weet ik niet je kan met 4 spelers op het veld tegelijk oftewel je kan samen met een vriend samen vechten meer weet ik echt niet mischien ik toch budokai maar weet het niet zeker somige gozers weet ik niet zeker Bewerkt: 1 juli 2006 door killer of police Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 En was het op de pc of een andere console? En was het een gebrande versie? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) computer legaal gedownload Bewerkt: 2 juli 2006 door killer of police Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Misschien weet je vriend nog welk spel het was en waar hij hem heeft gedownload. Je kunt het altijd even aan hem vragen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Was het toevallig niet een online game? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 geen online spel en ik zal het vragen alleen hij is een beetje vergeet achtig Reageren
~Mario~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Dragon ball Z super Saiyan Saga 1, 2 of 3? Anders weet ik het ook echt niet meer. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Dragon ball Z super Saiyan Saga 1, 2 of 3?Anders weet ik het ook echt niet meer. he die naam komt me bekent voor ik denk dat dat het is Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Laat even weten of dat het is? Reageren
Yohan Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Klinkt als de oude PSX game, Dragonball Z; Final Bout Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Komt de naam er niet te staan als je het spel opstart? Bewerkt: 27 december 2006 door SlickTB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.