joejoe Geplaatst: 17 februari 2004 Rapport Geplaatst: 17 februari 2004 (bewerkt) <_< <_< <_< heej,kan iemand mij helpen ik kan nie verder komen met zo'n missie hij heet bomb da base:2 of zo je krijgt hem van een of ander S ventje op de radar in een blauw blokje <_< <_< <_< heb ik al geprobeerd maar die 8 ball die word steeds neer geschoten want hij loopt naar zo'n doos en daar voor staan van die explosieven EDIT: door Joriz Gebruik aub de edit knop als je nog wat aan je bericht wil toevoegen Bewerkt: 20 februari 2004 door Joriz Reageren
8-Ball Geplaatst: 17 februari 2004 Rapport Geplaatst: 17 februari 2004 Deze missie is niet zo heel moeilijk, je moet eerst naar de haven, en dan zegt 8-ball dat je naar een goede plek toe, je moet op het dak op het rode punt, pak dan je sniper en schiet iedereen op de boot neer. :lol: Reageren
Blizard Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 Je typt gewoon ff turtoise en gungsgunsguns in en je rent er gewoon op af met je m16 Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Geplaatst: 1 maart 2004 Dat is wel heel moeilijk hoor! Ik heb het geprobeerd en ik haalde hem net! Reageren
Blizard Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 Moeilijk? Ik speelde die bomb da base in èèn keer uit. :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Geplaatst: 2 maart 2004 Ik bedoel op de boot lopen! Dat vind ik lastig, ze schieten met z'n allen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.