Jarno Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) GTA: Liberty City Stories Modding Dit topic is bedoeld voor uitleg over het modden van GTA: Liberty City Stories op de PSP en PS2. In dit topic praat ik over het modden (Het veranderen/bekijken van bestanden). Niet d.m.v. van CheatDevice o.i.d. Alle informatie is verzameld door Jarno tenzij anders aangegeven. Alles aangegeven met *** is niet zeker maar een vermoeden. PSP De PSP versie van GTA: LCS is zeker niet hetzelfde als GTA 3/VC/SA op de PS2 (Beste vergelijking). Daarom zullen er geen tot weinig modding tools voor GTA: LCS zijn op de PSP. Overigens maakt de PSP versie wel gebruik van het IMG formaat alleen dan met een heel ander structuur. Structuur UMD_DATA.BIN PSP_GAME\ICON0.PNG PSP_GAME\ICON1.PMF PSP_GAME\PARAM.SFO PSP_GAME\PIC1.PNG PSP_GAME\SND0.AT3 PSP_GAME\SYSDIR\BOOT.BIN PSP_GAME\SYSDIR\EBOOT.BIN PSP_GAME\USRDIR\ENTRIES.DAT PSP_GAME\USRDIR\ANIM\CUTS.DIR PSP_GAME\USRDIR\ANIM\CUTS.IMG PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\AT3HEADERS.BIN PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\BIKER.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\BONEVOY.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CAMPAIN.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CASHCHP.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CONTBAN.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CRAZY69.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CUTTEST.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\DEADLY.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\DONPROB.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\DRIVNMR.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\ELECTON.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\FINAL.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\FINAL_2.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\HOMSWET.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\HOTWHEL.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\INTRO.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\KIDNAPP.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\LANDGRB.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\MORGUE.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\OVERDOS.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\RUFJUST.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\SAYONAR.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\SICILAN.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\THEOFER.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\CITY.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\COMOPEN.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\DOUBLE.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\END.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\FINALE.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\FLASH.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\HEAD.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\KJAH.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\LCFR.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\LCJ.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\LIPS.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM2.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM3.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM4.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MSX.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MUNDO.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_A.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_B.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_C.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_D.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_E.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_F.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_G.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_H.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_I.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_J.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_K.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_L.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_M.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_N.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\POLICE.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\RISE.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\SAWMILL_WORKING_LOOP.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\SUBOPEN.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\WATER.AT3 PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX0_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX1_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX2_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX3_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX4_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX5_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX6_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX7_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX8_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX9_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX10_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX11_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX12_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX13_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX14_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX15_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX16_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX17_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX18_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX19_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX20_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX21_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX22_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX23_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX24_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX25_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX26_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX27_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX28_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX29_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX30_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX31_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX32_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX33_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX34_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX35_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX36_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX37_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX38_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX39_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX40_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX41_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX42_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX43_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX44_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX45_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX46_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX47_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX48_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX49_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX50_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX51_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX52_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX53_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX54_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX55_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX56_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX57_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX58_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX59_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX60_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX61_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX62_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX63_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX64_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX65_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX66_PSP.RAW PSP_GAME\USRDIR\CHK\PSPHR\GAME.DTZ PSP_GAME\USRDIR\DATA\MAIN.SCM PSP_GAME\USRDIR\DATA\TRAIN.DAT PSP_GAME\USRDIR\DATA\TRAIN2.DAT PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE1.PMF PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE1.PNG PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE2.PMF PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE2.PNG PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE3.PMF PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE3.PNG PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAVEBG.PNG PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SLOT.PNG PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SND0.AT3 PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\CAPTURETHEFLAG.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\COMMENTARY.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\CUTSCENEPLAYER.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\DEATHMATCH.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\DEFENDTHEBASE.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\FREEROAM.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\GTA.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\HITPARADE.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\MAINLOOP.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\MULTIRACE.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\PICKUPBLIPS.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\PICKUPS.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\POWERUPS.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\SCORESHEET.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\SIXTYSECONDS.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\SPAWN.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\STDLIB.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\TANK.LUA.LC PSP_GAME\USRDIR\MODELS\COMMER.IMG PSP_GAME\USRDIR\MODELS\COMMER.LVZ PSP_GAME\USRDIR\MODELS\GTA3PSPHR.IMG PSP_GAME\USRDIR\MODELS\INDUST.IMG PSP_GAME\USRDIR\MODELS\INDUST.LVZ PSP_GAME\USRDIR\MODELS\SUBURB.IMG PSP_GAME\USRDIR\MODELS\SUBURB.LVZ PSP_GAME\USRDIR\MODELS\UNDERG.IMG PSP_GAME\USRDIR\MODELS\UNDERG.LVZ PSP_GAME\USRDIR\MOVIES\LOGO.PMF PSP_GAME\USRDIR\MOVIES\TITLES.PMF PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\AUDIOCODEC.PRX PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\MPEGBASE.PRX PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\SC_SASCORE.PRX PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\USBPSPCM.PRX PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\VIDEOCODEC.PRX PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\MOD\LIBATRAC3PLUS.PRX PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\MOD\MPEG.PRX PSP_GAME\USRDIR\TEXT\ENGLISH.GXT PSP_GAME\USRDIR\TEXT\FRENCH.GXT PSP_GAME\USRDIR\TEXT\GERMAN.GXT PSP_GAME\USRDIR\TEXT\ITALIAN.GXT PSP_GAME\USRDIR\TEXT\SPANISH.GXT PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO1.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO2.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO3.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO4.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC0.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC1.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC10.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC11.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC12.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC13.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC14.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC15.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC16.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC17.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC18.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC19.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC2.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC20.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC21.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC22.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC3.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC4.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC5.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC6.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC7.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC8.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC9.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MEMCARD.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD0.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD1.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD2.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD3.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD4.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD5.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD6.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD7.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\NEWS.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\NEWS2.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\NEWS3.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEALEGAL.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALE.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALF.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALG.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALI.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALS.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SPLASH1.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SPLASH2.CHK PSP_GAME\USRDIR\TXD\SPLASH3.CHK PSP_GAME\USRDIR\IMG\UNDERG.LVZ PSP_GAME\USRDIR\IMG\UNDERG.IMG PSP_GAME\USRDIR\Movie\LOGO.PMF PS2 De PS2 versie zal zoals je misschien al vermoede wel op GTA 3/VC lijken. Dat hoopte ik althans. Maar toch lijkt het zeker niet erop. Ik zal eerst laten zien wat de structuur is van de GTA: LCS ISO/DVD. De DVD Structuur (Onderstreept zijn mappen en Schuin is openbare IMG bestand met inhoud eronder) |SLES_541.35 (of "SLUS_214.23") |SYSTEM.CNF | +---ANIM | CUTS.DIR | CUTS.IMG | +---AUDIO | +---CUTSCENE | | BIKER.VB | | BONEVOY.VB | | CAMPAIN.VB | | CASHCHP.VB | | CONTBAN.VB | | CRAZY69.VB | | DEADLY.VB | | DONPROB.VB | | DRIVNMR.VB | | ELECTON.VB | | FINAL.VB | | FINAL_2.VB | | HOMSWET.VB | | HOTWHEL.VB | | INTRO.VB | | KIDNAPP.VB | | LANDGRB.VB | | MORGUE.VB | | OVERDOS.VB | | RUFJUST.VB | | SAYONAR.VB | | SICILAN.VB | | THEOFER.VB | | | +---MUSIC | | CITY.VB | | DOUBLE.VB | | END.VB | | FINALE.VB | | FLASH.VB | | HEAD.VB | | KJAH.VB | | LCFR.VB | | LCJ.VB | | LIPS.VB | | MISCOM.VB | | MISCOM2.VB | | MSX.VB | | MUNDO.VB | | POLICE.VB | | RISE.VB | | SAWMILL.VB | | TAXI.VB | | WATER.VB | | | +---NEWS | | NEWS_A.VB | | NEWS_B.VB | | NEWS_C.VB | | NEWS_D.VB | | NEWS_E.VB | | NEWS_F.VB | | NEWS_G.VB | | NEWS_H.VB | | NEWS_I.VB | | NEWS_J.VB | | NEWS_K.VB | | NEWS_L.VB | | NEWS_M.VB | | NEWS_N.VB | | | +---SET0 | | SFX0_PS.RAW | | SFX0_PS.SDT | | SFX1_PS.RAW | | SFX1_PS.SDT | | SFX2_PS.RAW | | SFX2_PS.SDT | | SFX3_PS.RAW | | SFX3_PS.SDT | | SFX4_PS.RAW | | SFX4_PS.SDT | | SFX5_PS.RAW | | SFX5_PS.SDT | | SFX6_PS.RAW | | SFX6_PS.SDT | | SFX7_PS.RAW | | SFX7_PS.SDT | | SFX8_PS.RAW | | SFX8_PS.SDT | | SFX9_PS.RAW | | SFX9_PS.SDT | | | +---SET1 | | SFX10_PS.RAW | | SFX10_PS.SDT | | SFX11_PS.RAW | | SFX11_PS.SDT | | SFX12_PS.RAW | | SFX12_PS.SDT | | SFX13_PS.RAW | | SFX13_PS.SDT | | SFX14_PS.RAW | | SFX14_PS.SDT | | SFX15_PS.RAW | | SFX15_PS.SDT | | SFX16_PS.RAW | | SFX16_PS.SDT | | SFX17_PS.RAW | | SFX17_PS.SDT | | SFX18_PS.RAW | | SFX18_PS.SDT | | SFX19_PS.RAW | | SFX19_PS.SDT | | | +---SET2 | | SFX20_PS.RAW | | SFX20_PS.SDT | | SFX21_PS.RAW | | SFX21_PS.SDT | | SFX22_PS.RAW | | SFX22_PS.SDT | | SFX23_PS.RAW | | SFX23_PS.SDT | | SFX24_PS.RAW | | SFX24_PS.SDT | | SFX25_PS.RAW | | SFX25_PS.SDT | | SFX26_PS.RAW | | SFX26_PS.SDT | | SFX27_PS.RAW | | SFX27_PS.SDT | | SFX28_PS.RAW | | SFX28_PS.SDT | | SFX29_PS.RAW | | SFX29_PS.SDT | | | +---SET3 | | SFX30_PS.RAW | | SFX30_PS.SDT | | SFX31_PS.RAW | | SFX31_PS.SDT | | SFX32_PS.RAW | | SFX32_PS.SDT | | SFX33_PS.RAW | | SFX33_PS.SDT | | SFX34_PS.RAW | | SFX34_PS.SDT | | SFX35_PS.RAW | | SFX35_PS.SDT | | SFX36_PS.RAW | | SFX36_PS.SDT | | SFX37_PS.RAW | | SFX37_PS.SDT | | SFX38_PS.RAW | | SFX38_PS.SDT | | SFX39_PS.RAW | | SFX39_PS.SDT | | | +---SET4 | | SFX40_PS.RAW | | SFX40_PS.SDT | | SFX41_PS.RAW | | SFX41_PS.SDT | | SFX42_PS.RAW | | SFX42_PS.SDT | | SFX43_PS.RAW | | SFX43_PS.SDT | | SFX44_PS.RAW | | SFX44_PS.SDT | | SFX45_PS.RAW | | SFX45_PS.SDT | | SFX46_PS.RAW | | SFX46_PS.SDT | | SFX47_PS.RAW | | SFX47_PS.SDT | | SFX48_PS.RAW | | SFX48_PS.SDT | | SFX49_PS.RAW | | SFX49_PS.SDT | | | +---SET5 | | SFX50_PS.RAW | | SFX50_PS.SDT | | SFX51_PS.RAW | | SFX51_PS.SDT | | SFX52_PS.RAW | | SFX52_PS.SDT | | SFX53_PS.RAW | | SFX53_PS.SDT | | SFX54_PS.RAW | | SFX54_PS.SDT | | SFX55_PS.RAW | | SFX55_PS.SDT | | SFX56_PS.RAW | | SFX56_PS.SDT | | SFX57_PS.RAW | | SFX57_PS.SDT | | SFX58_PS.RAW | | SFX58_PS.SDT | | SFX59_PS.RAW | | SFX59_PS.SDT | | | \---SET6 | SFX60_PS.RAW | SFX60_PS.SDT | SFX61_PS.RAW | SFX61_PS.SDT | SFX62_PS.RAW | SFX62_PS.SDT | SFX63_PS.RAW | SFX63_PS.SDT | SFX64_PS.RAW | SFX64_PS.SDT | SFX65_PS.RAW | SFX65_PS.SDT | SFX66_PS.RAW | SFX66_PS.SDT | +---CHK | \---PS2 | GAME.DTZ | +---DATA | MAIN.SCM | TRAIN.DAT | TRAIN2.DAT | +---ICONS | LCSICON.ICO | +---MODELS | COMMER.IMG | COMMER.LVZ | GTA3PS2.IMG | INDUST.IMG | INDUST.LVZ | SUBURB.IMG | SUBURB.LVZ | UNDERG.IMG | UNDERG.LVZ | +---MODULES | CDSTREAM.IRX | CDVDSTM.IRX | IOPRP300.IMG | LIBSD.IRX | MCMAN.IRX | MCSERV.IRX | PADMAN.IRX | SDRDRV.IRX | SIO2MAN.IRX | +---MOVIES | DMP.PSS | RSLEEDSP.PSS | RSNORTHP.PSS | RSNYP.PSS | +---SPLASH | INTRO1.CHK | INTRO2.CHK | INTRO3.CHK | INTRO4.CHK | LOADSC0.CHK | LOADSC1.CHK | LOADSC2.CHK | LOADSC3.CHK | LOADSC4.CHK | LOADSC5.CHK | LOADSC6.CHK | MEMCARD.CHK | NEWS.CHK | NEWS2.CHK | NEWS3.CHK | SCEELEE.CHK | SCEELEF.CHK | SCEELEG.CHK | SCEELEI.CHK | SCEELES.CHK | SPLASH1.CHK | SPLASH2.CHK | SPLASH3.CHK | \---TEXT ENGLISH.GXT FRENCH.GXT GERMAN.GXT ITALIAN.GXT SPANISH.GXT Bestand formaten IMG-Formaat Het bekende IMG formaat is ook weer deze keer aangepast (Gebeurt bij elke GTA versie behalve van GTA3 -> GTA VC). Zoals ik al zei is LCS gebaseerd op de VC engine en dat dus ook mogelijk een aantal bestands formaten hetzelfde zijn als de VC PS2/PC versie. Het bestand "CUTS.IMG" in de "ANIM" map kan je openen met MultiIMG of een ander IMG Tool dat VER1 (GTA 3/VC) IMG bestanden kan openen. Hierin staan een aantal "animaties" met de extensies "ifp","cut" en "dat". Andere IMG bestanden van LCS zoals in de map "MODELS" zijn nog niet ontcijfert en lijken ook niet erg op het GTA 3/VC IMG formaat. IFP-Formaat IFP bestanden zijn archieven die allemaal animaties bevat van een bepaalde model. IFP bestanden kan je vinden in het IMG archief "CUTS.IMG" in de map "ANIM". Je kan deze bestanden mogelijk importeren en bekijken in 3dsmax d.m.v. KAM'S SCRIPTS. CUT-Formaat CUT bestanden bevatten informatie over de animaties. CUT bestanden kan je vinden in het IMG archief "CUTS.IMG" in de map "ANIM". Dit bestand kan je openen met Kladblok zonder problemen. DAT-Formaat DAT bestanden bevatten informatie over de animaties (Er staan veel coördinaten in?). DAT bestanden kan je vinden in het IMG archief "CUTS.IMG" in de map "ANIM". Dit bestand kan je openen met Kladblok zonder problemen. CHK-Formaat CHK bestanden zijn mogelijk de opvolger van het "TXD" formaat. CHK bestanden kan je vinden in de map "SPLASH". GXT-Formaat Opvallend is dat er maar één GXT bestand is in LCS PS2 dus ook maar 1 taal en dat deze taalnaam is "ENGLISH.GXT" terwijl in alle vorige GTA 3D versies het "AMERICAN.GXT" heette. Je kan dit bestand niet openen met een GTA 3 of SA GXT Editor, mogelijk wel met een VC GXT Editor. PPS-Formaat Het PPS formaat is gebruikt voor INTRO filmpjes. Dit is nog tot nu toe een onbekend bestandstype. RAW & VB-Formaat RAW & VB bevatten geluid en is zo geoptimaliseerd zodat het zo snel mogelijk geladen kan worden in het spel. Er is een RAW/VB naar WAV/MP3 converter (gratis) en kan je hier downloaden. LVZ-Formaat Oude theorie: Het LVZ formaat is mogelijk de vervanging van de IDE & IPL (Ookwel bekend als MAP bestanden). Misschien een soort archief van maps bij elkaar? Of misschien zitten daar de COLs in? Of zijn de COLs helemaal weg? Nieuwe theorie: De LVZ bestanden zijn de DIR bestanden die GTA 3 en VC hadden. Alleen gecodeerd zodat we het niet met een HEX Editor kon zien. De enige IMG (Op "CUTS.IMG" in de map "ANIM" na) die geen LVZ bestand heeft met zelfde naam is "GTA3PS2.IMG". Waarschijnlijk bevat deze IMG de "MAPS" van de spelwereld. SLUS De SLUS kan je vergelijken met de EXE op de PC. Hier staan alle "hardcoded" gegevens in. De kern van het spel. Hier (Onder het kopje "De SLUS") vind je meer over de SLUS. Bewerkt: 23 juli 2006 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Dit is een vervolg post! De SLES/SLUS Je hebt een SLES als je een Europese (PAL) versie hebt. Je hebt een SLUS als je een Amerikaanse (NTSC) versie hebt (Ik gebruik SLUS als standaard in topic). De SLUS (Vergelijkbaar met EXE van PC versie) bevat veel informatie over het spel. Leuke berichten Berichten die de ontwikkelaars erin hebben gestopt als debug bericht o.i.d. of als ze niet blij waren. KNACKERED OR ILLEGAL COPY! ERROR CODE HARD WIRED HERE FIX IT!! ENTITY GONE OUT OF WORLD fuckfuckfuck Can't find the fucking animation TOTAL MEMORY FRAGMENTATION fuck UP!!! OOH DEAR! *** SLEEPING PED *** WAKING UP PED *** SLEEPING VEHICLE *** WAKING UP VEHICLE (Sommige berichten gevonden door DexX van GTAForums.com). Ik heb niet bijv. fuck vervangen door f*ck aangezien de ontwikkelaars zelf erin hebben gestopt. Dus geen kwade bedoelingen hadden of wat dacht je van RGBA namen (Red, Green, Blue en Alpha). En wat mij ook verbaast is dat er letterlijk een verhaal staat over een meisje dat eigenlijk een jongen is. En over een Playboy die een Miljoen heeft (Lol ) en natuurlijk weer flink in gescholden wordt. Of zelfs dat "Grand Theft Porto" nu uit is of "Buy 12 DVDs get 1 video casette free". Weer iets heel anders wat grappig is "Must have great teeth..." en dat de internet adressen van aantal Rockstars fillialen erin staan (En ook "www.grandtheftauto3.com". (On)Bruikbare gegevens Ergens in de SCM staat een pad naar "data\paths\spath%d.dat" (De "%d" is in dit geval in de code een variable die eerder of erna wordt gedeclareerd. Ook staat erop een gegeven moment een soort van FLAG systeem van "modelid" zoals "MODELID, TEXTURES, COLLISION, IMMOVEABLE" en ook debug messages die lijken op SCM opcodes zoals (Al eerder genoemd: "*** WAKING UP PED" maar ook "***PreloadCutSceneMusic". Maar nog het meest interessanten: Allemaal "left-overs" van Vice City. De complete IDE en IPL lijsten staan in de SLUS (Bijv. deze pad "\data\maps\yacht\yacht.ide", ik betwijfel of alle IDE's en IPL's daar genoemd uit VC zijn, want "YACHT" komt mij niet bekend voor maar wel bijv. "HAITIN" of "WASHINTN". Ik kom er net ook achter dat Rockstar het woord "converten" te serieus neemt. Er staan zelfs nog de declaraties van de buttons van de PSP zoals "btn_Circle_PSP". Ook zijn er een aantal namen te vinden van radio stations of iets dergelijks in LCS zoals "libertyjam" of "radiodelmundo". Ook weten we nu hoeveel radar textures er zijn namelijk 64! (radar00 tot radar63) en nog aantal GXT namen (Zoals: "LG_12", "SunYard", "bikers")? Bewerkt: 2 juli 2006 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Modding Eigenlijk is jullie brandende vraag... Is LCS op de PS2 nou modbaar of niet? Het verlossende antwoord: JA! Er zijn in LCS een aantal LED/Reclame balken met teksten zoals "www.rockstargames.com". Deze internet adressen/teksten kan je veranderen in dingen zoals "www.gtagames.nl" of "www.wikigta.org". Ik heb dit niet getest en ga dat wel doen (!!!) zodra ik Swap Magic heb (Dat is legaal dus crew leden -> Niet zeuren ). Ik houd jullie op de hoogte. Voorderest valt er nog weinig te modden tot nu toe aan Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Bewerkt: 1 juli 2006 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) - Gereserveerd voor uitbreiding topic - Met dank aan Matiscus, Ewoud, DaBeast voor bijdragen. Bewerkt: 4 juli 2006 door Jarno Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Met dank aan DaBeast voor het bezorgen van de LCS bestanden . Ik kan niet wachten op die tool, mijn vriend heeft LCS op PS2 . Dan kan ik dingen converteren naar VC/SA. Goed werk, meneer Veuger . PSP structuur: "UMD_DATA.BIN" "PSP_GAME\ICON0.PNG" "PSP_GAME\ICON1.PMF" "PSP_GAME\PARAM.SFO" "PSP_GAME\PIC1.PNG" "PSP_GAME\SND0.AT3" "PSP_GAME\SYSDIR\BOOT.BIN" "PSP_GAME\SYSDIR\EBOOT.BIN" "PSP_GAME\USRDIR\ENTRIES.DAT" "PSP_GAME\USRDIR\ANIM\CUTS.DIR" "PSP_GAME\USRDIR\ANIM\CUTS.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\AT3HEADERS.BIN" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\BIKER.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\BONEVOY.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CAMPAIN.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CASHCHP.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CONTBAN.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CRAZY69.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\CUTTEST.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\DEADLY.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\DONPROB.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\DRIVNMR.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\ELECTON.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\FINAL.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\FINAL_2.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\HOMSWET.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\HOTWHEL.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\INTRO.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\KIDNAPP.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\LANDGRB.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\MORGUE.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\OVERDOS.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\RUFJUST.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\SAYONAR.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\SICILAN.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\CUTSCENE\THEOFER.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\CITY.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\COMOPEN.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\DOUBLE.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\END.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\FINALE.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\FLASH.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\HEAD.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\KJAH.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\LCFR.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\LCJ.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\LIPS.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM2.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM3.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MISCOM4.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MSX.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\MUNDO.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_A.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_B.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_C.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_D.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_E.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_F.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_G.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_H.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_I.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_J.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_K.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_L.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_M.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\NEWS_N.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\POLICE.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\RISE.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\SAWMILL_WORKING_LOOP.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\SUBOPEN.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\WATER.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX0_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX1_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX2_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX3_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX4_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX5_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX6_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX7_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX8_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET0\SFX9_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX10_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX11_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX12_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX13_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX14_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX15_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX16_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX17_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX18_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET1\SFX19_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX20_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX21_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX22_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX23_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX24_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX25_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX26_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX27_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX28_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET2\SFX29_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX30_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX31_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX32_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX33_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX34_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX35_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX36_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX37_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX38_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET3\SFX39_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX40_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX41_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX42_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX43_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX44_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX45_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX46_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX47_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX48_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET4\SFX49_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX50_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX51_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX52_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX53_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX54_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX55_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX56_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX57_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX58_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET5\SFX59_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX60_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX61_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX62_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX63_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX64_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX65_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\SET6\SFX66_PSP.RAW" "PSP_GAME\USRDIR\CHK\PSPHR\GAME.DTZ" "PSP_GAME\USRDIR\DATA\MAIN.SCM" "PSP_GAME\USRDIR\DATA\TRAIN.DAT" "PSP_GAME\USRDIR\DATA\TRAIN2.DAT" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE1.PMF" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE1.PNG" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE2.PMF" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE2.PNG" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE3.PMF" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAFE3.PNG" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SAVEBG.PNG" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SLOT.PNG" "PSP_GAME\USRDIR\ICONS\SND0.AT3" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\CAPTURETHEFLAG.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\COMMENTARY.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\CUTSCENEPLAYER.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\DEATHMATCH.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\DEFENDTHEBASE.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\FREEROAM.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\GTA.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\HITPARADE.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\MAINLOOP.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\MULTIRACE.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\PICKUPBLIPS.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\PICKUPS.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\POWERUPS.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\SCORESHEET.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\SIXTYSECONDS.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\SPAWN.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\STDLIB.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\LUASCRIPTS\TANK.LUA.LC" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\COMMER.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\COMMER.LVZ" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\GTA3PSPHR.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\INDUST.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\INDUST.LVZ" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\SUBURB.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\SUBURB.LVZ" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\UNDERG.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\MODELS\UNDERG.LVZ" "PSP_GAME\USRDIR\MOVIES\LOGO.PMF" "PSP_GAME\USRDIR\MOVIES\TITLES.PMF" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\AUDIOCODEC.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\MPEGBASE.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\SC_SASCORE.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\USBPSPCM.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\KMOD\VIDEOCODEC.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\MOD\LIBATRAC3PLUS.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\PRX2_\MOD\MPEG.PRX" "PSP_GAME\USRDIR\TEXT\ENGLISH.GXT" "PSP_GAME\USRDIR\TEXT\FRENCH.GXT" "PSP_GAME\USRDIR\TEXT\GERMAN.GXT" "PSP_GAME\USRDIR\TEXT\ITALIAN.GXT" "PSP_GAME\USRDIR\TEXT\SPANISH.GXT" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO1.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO2.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO3.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\INTRO4.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC0.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC1.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC10.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC11.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC12.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC13.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC14.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC15.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC16.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC17.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC18.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC19.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC2.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC20.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC21.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC22.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC3.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC4.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC5.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC6.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC7.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC8.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\LOADSC9.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MEMCARD.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD0.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD1.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD2.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD3.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD4.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD5.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD6.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\MPLOAD7.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\NEWS.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\NEWS2.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\NEWS3.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEALEGAL.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALE.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALF.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALG.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALI.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SCEELEGALS.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SPLASH1.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SPLASH2.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\TXD\SPLASH3.CHK" "PSP_GAME\USRDIR\IMG\UNDERG.LVZ" "PSP_GAME\USRDIR\IMG\UNDERG.IMG" "PSP_GAME\USRDIR\Movie\LOGO.PMF" Greetz Bewerkt: 4 juli 2006 door DaBeast Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Bedankt voor de bijdrage & hoofdpost aangepast. Reageren
Jarno Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 - Bump - Er is nu een RAW/VB naar WAV/MP3 converter! Zie bij "RAW & VB-formaat". Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 ik weet niet of ik mag reageren, maar wat leuk dat je ps2-games kan modden! dat wist ik niet! Reageren
Jarno Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 (bewerkt) Je mag reageren hoor. Ook GTA3, VC en GTASA zijn moddable. Alleen stuk moeilijker dan op de PC/X-Box. Bewerkt: 18 november 2006 door Jarno Reageren
SWYV Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Modding Eigenlijk is jullie brandende vraag... Is LCS op de PS2 nou modbaar of niet? Het verlossende antwoord: JA! Er zijn in LCS een aantal LED/Reclame balken met teksten zoals "www.rockstargames.com". Deze internet adressen/teksten kan je veranderen in dingen zoals "www.gtagames.nl" of "www.wikigta.org". Ik heb dit niet getest en ga dat wel doen (!!!) zodra ik Swap Magic heb (Dat is legaal dus crew leden -> Niet zeuren ). Ik houd jullie op de hoogte. Voorderest valt er nog weinig te modden tot nu toe aan Grand Theft Auto: Liberty City Stories. ik heb dan ene vraag, jij zei hier dat het WEL modbaar is met zo'n programma SWAP magic ofzo en hoe zit het dan? want de datum dat jij gemeld heb is van 1juli daarna heb jij niks van laten weten vandara dit vraag Reageren
Jarno Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik heb nu dat Swap Magic ja. Alleen vind het zonde van DVD . Maar zoals ik zei moet theoretisch mogelijk zijn. Reageren
SWYV Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 en is de praktisch nog niet getest op de theorie? mja jij bent dus bang dat de DVD van GTA LCS op ps2 hierdoor gaat crashen en daarna niet meer werken? Reageren
Jarno Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 en is de praktisch nog niet getest op de theorie?mja jij bent dus bang dat de DVD van GTA LCS op ps2 hierdoor gaat crashen en daarna niet meer werken? Nja ook al werkt het. Heb ik er nog niks aan. Toch weer een DVD'tje verspilt . Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 je kan behalve met swapmagic toch ook met armax modden? (ik weet niet of daar een HDD voor nodig is) Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dan denk ik dat er nog meer te modden valt op psp versie om eerlijk te zijn.. Je kan auto's "pimpen" en teksten veranderen ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.