SWYV Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) ik heb dit week nieuwe mods gemaakt voor GTA: verchillende wapens geconverteerd vanuit Battlefield 2 en Manhunt *Tekst verwijderd* ik ga beginnen met Manhunt (MH)!!! Sawnoff shotgun Sawnoff revolver Revolver en nu de welberoemde BattleField 2 (BF2) M95 barrett sniper M95 barett sniper Remington sniper Remington sniper knife (mes) Knife grenade Grenade bazooka Bazooka NightVision goggle Nightvision MP5 MP5 Hottest M16 met M203 aan zich M16 met M203 C4 bom pack: detector + bom C4 bom Pack Hottest AK47 AK47 >>> Door Matiscus: Je plaatjes voldeden niet aan de juiste grote, ik heb er even een link van gemaakt. Ook heb ik de reclame verwijderd. Dat is hier namelijk niet toegestaan. <<< oke dan, wie er interesseerden zijn, PM me voor de links die matiscus heeft verwijderd >_< Bewerkt: 1 juli 2006 door Matiscus Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 stoer siet er echt mega vet uit morgen instal ik gta sa weer en instal ik uwe mods mooi gedaan Reageren
SWYV Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 vanwege maticus zijn werk, heeft hij de link verwijderd naar mijn totaal onbekende site moet ik dus melden dat de intersseerden me maar PM'en voor de link Reageren
tER Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Kun je me a.u.b. vertellen hoe je de textures van battlefield 2 op de geexporteerde gta dff files krijgt. Ik heb alles geprobeerd maar het lukt me maar niet. Please help. Btw K.U.T.G.W. Reageren
nick5556 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Nu hij toch al gebumpt is ga ik zeggen dat het er erg kewl uit ziet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.