Jump to content

Onbereikbare plek?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je het spel GTA III koopt, zit er in het doosje een kaartje van heel Liberty City met alle places to go, alle gang-locaties en alle radiostationvestigingsplaatsen. Op dit kaartje bij Shorside Vale (nummer 11 op de kaart aangegeven) staat een cirkel met de naam: ''Cedar Ridge Observatory''.

Ik dacht: leuk hier ben ik nog nooit geweest eventjes kijken, maar het zal een moeilijk bereikbare plek zijn, omdat het helemaal op een heuvelachtig gedeelte bovenin Shorside Vale ligt. Toch wist ik er omhoog te komen met een Yakuza Stinger, nogal rechts van het gebergte. Toen ik verder naar boven ging wilde ik verder, maar er was een soort van muur ofzo of een verhoging van de rots. De enige mogelijkheid die ik zag om binnen te komen was rechts, maar daar wordt je door een onzichtbaar gedeelte verhinderd om verder te gaan (het lijkt alsof je tegen een onzichtbare muur aan loopt)

Weet iemand hoe je het ''Cedar Ridge Observatory'' kunt bereiken op Shorside Vale?

En wat houdt het in als je daar bent?

(sorry ik heb hier geen plaatje van)

Alvast bedankt mensen!

//Lance Vance Dance

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij was de enige manier om daar op te komen met een Dodo.

Dat vliegen met de Dodo vereist wel wat ervaring, want het is erg moeilijk.

Maar als je uiteindelijk toch een beetje kan vliegen met dat ding, dan kan je eens proberen om daar op te komen.

Edit: Doe geen moeite, het is daar niet solid. :N

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:
hey,

als je niet zo goed kan vliegen met de dodo,kan je mischien hier hier wat ervaring uithalen

Greetz :cya:

Die link werkt niet... ;)

Geplaatst:

volgens mij kun je er niet naartoe

op sommige sites staat dat er dat het een plek die je niet kunt bereiken

Geplaatst:

Hier had ik ook een topic over openstaan. Kijk maar hier: Klik.

Iemand anders had er ook een topic over gemaakt: Klik.

Maar die Sterrewacht is nep, want hij is hol en je kunt er doorheen.

Ik had ook nog een betere screen, maar die heb ik nu niet voor de hand liggen.

Geplaatst:

je kunt m ook met MooMapper ergens anders neerzetten en dan zul je het zelf zien: Hij is niet solide en hol :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...