Lance Vance Dance Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Als je het spel GTA III koopt, zit er in het doosje een kaartje van heel Liberty City met alle places to go, alle gang-locaties en alle radiostationvestigingsplaatsen. Op dit kaartje bij Shorside Vale (nummer 11 op de kaart aangegeven) staat een cirkel met de naam: ''Cedar Ridge Observatory''. Ik dacht: leuk hier ben ik nog nooit geweest eventjes kijken, maar het zal een moeilijk bereikbare plek zijn, omdat het helemaal op een heuvelachtig gedeelte bovenin Shorside Vale ligt. Toch wist ik er omhoog te komen met een Yakuza Stinger, nogal rechts van het gebergte. Toen ik verder naar boven ging wilde ik verder, maar er was een soort van muur ofzo of een verhoging van de rots. De enige mogelijkheid die ik zag om binnen te komen was rechts, maar daar wordt je door een onzichtbaar gedeelte verhinderd om verder te gaan (het lijkt alsof je tegen een onzichtbare muur aan loopt) Weet iemand hoe je het ''Cedar Ridge Observatory'' kunt bereiken op Shorside Vale? En wat houdt het in als je daar bent? (sorry ik heb hier geen plaatje van) Alvast bedankt mensen! //Lance Vance Dance Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Volgens mij was de enige manier om daar op te komen met een Dodo. Dat vliegen met de Dodo vereist wel wat ervaring, want het is erg moeilijk. Maar als je uiteindelijk toch een beetje kan vliegen met dat ding, dan kan je eens proberen om daar op te komen. Edit: Doe geen moeite, het is daar niet solid. Bewerkt: 30 juni 2006 door General Lee Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ja zoiets dacht ik al wel, alleen ben ik zo slecht met die dodo's Reageren
Caltson Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 hey, als je niet zo goed kan vliegen met de dodo,kan je mischien hier hier wat ervaring uithalen Greetz Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 hey,als je niet zo goed kan vliegen met de dodo,kan je mischien hier hier wat ervaring uithalen Greetz Die link werkt niet... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Op dit plaatje zie je hem in de verte liggen (is wel in LCS gemaakt) Reageren
big brunelli Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 volgens mij kun je er niet naartoe op sommige sites staat dat er dat het een plek die je niet kunt bereiken Reageren
VforV Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Nee, net zoals je er in GTA LCS ook niet heen kan. De grond is er in beide versies helaas niet solid. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hier had ik ook een topic over openstaan. Kijk maar hier: Klik. Iemand anders had er ook een topic over gemaakt: Klik. Maar die Sterrewacht is nep, want hij is hol en je kunt er doorheen. Ik had ook nog een betere screen, maar die heb ik nu niet voor de hand liggen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 je kunt m ook met MooMapper ergens anders neerzetten en dan zul je het zelf zien: Hij is niet solide en hol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.