gike Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 hey ik weet niet of er hierover al een topic is maar ik had san andreas weeral uitgespeeld en starte terug op nieuw en gebruikte voor de lol de jetpack in het filmpje dat je door C.R.A.S.H uit de politie auto word gegooid en toen ik bezig was was ik gewoon WASTED en kon gewoon mijn spel spelen maar gebeurt er dan iets met je spel? alvast badankt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Ja er gebeuren zoveel dingen. Alle Winkels in GTA San Andreas zijn dan open. Je kan ook Jizzy's Club in in San Fierro. Reageren
Caltson Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ja,hier zijn al topics over hoor. doordat je wasted bent,treed er een glitch in werking.. namelijk ALLE gebouwen zijn open (missiegebouwen,winkels) buiten de safehouse's dan,die moet je opkopen. volgens mij waren alle bruggen ook open of is dit niet? Greetz Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Normaal kun je je spel weer starten.Zoniet is er wat aan je cd of het programma of moet je lang wachten. p.s. dat is een glitch,Dan heb je alle winkels vrijgespeeld. gtagangster en Roy S waren me voor,te laat Bewerkt: 30 juni 2006 door ICE BANANA Reageren
gike Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 bedankt en is dan ook het vliegveld open in san fiero Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 De poorten gaan open eenmaal je een vliegbrevet hebt of je vliegskils traint ofzo. Reageren
gike Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) bedankt voor alles deze topic mag wel toe >>> Door .Levi.: Niet om slotjes vragen, dat bepalen de moderators altijd nog.<<< Bewerkt: 30 juni 2006 door .Levi. Reageren
Pietje II Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Hier zijn inderdaad al vele topics over, gebruik in het vervolg de Zoekfunctie. Door tijdens het filmpje dat Officer Tenpenny, Officer Pulaski, Officer Hernandez en Carl Johnson (CJ) de Jetpack Cheat in te voeren ontstaat inderdaad de glitch dat alle enexen (die gele trechtervormige pijlen die voor deuren van gebouwen verschijnen als je in het betreffende gebouw naar binnen kunt) voor de gebouwen waar je naar binnen kan verschijnen. Je kan dus bijvoorbeeld naar binnen in de Sindacco Abatoir (de Meat Factory waar je in de missie 'The Meat Business' naar binnen gaat) en bijvoorbeeld ook Jizzy's Pleasure Dome, en ook bijvoorbeeld ook in de City Planning Department (waar je in de missie 'Architectal Espionage' naar binnen gaat). Álle gebouwen zijn dan open, dus gebouwen waar je alléén in een bepaald missie naarbinnenn gaat, of alle winkels, zoals The Well Stacked Pizza, of Burger Shot, of Zip, Didier Sachs... Alle gebouwen die er maar zijn waar je naar binnen kan. Opzich wel een handige glitch, maar wanneer je met deze glitch de storyline gaat spelen zijn ná de missie's waar je dan normaal gesproken in die gebouwen zou gaan, dan kan je daarna niet meer dat gebouw binnen. Ik zou in elk geval met deze glitch nooit opslaan. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) ff offtopic... heeft iemand getest of dan de tatoo shop van san fierro ook weer goed zit? misschien is het zo, omdat alles open is. maar ik heb nu nog een vraag... zijn de bruggen dan ook open? want gta gangster vroeg dat ook al, maar het is nooit beantwoord. Bewerkt: 1 juli 2006 door plippop Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Alle bruggen zijn open. Alle winkels zijn open, Oa Zip Binco Didier Sachs. Je kan ik Pleasore Domes. Dus overal in waar je in bepaalde missies ook in moet ! Snappie Tales Edit Volgens mij werkt de glitch niet op de PS2 versie! Zoja dan weet ik het niet van de TattooShop ! Bewerkt: 2 juli 2006 door .Tales. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Alle bruggen zijn open. Alle winkels zijn open, Oa Zip Binco Didier Sachs.Je kan ik Pleasore Domes. Dus overal in waar je in bepaalde missies ook in moet ! Snappie Tales Edit Volgens mij werkt de glitch niet op de PS2 versie! Zoja dan weet ik het niet van de TattooShop ! Alles is open ook op de ps2 alleen de bruggen d8 ik van niet Reageren
Caltson Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 nog 1 ding over die hidden tattoo shop.. hoe moeten we weten waar die ergens ligt? Greetz Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 ff offtopic... heeft iemand getest of dan de tatoo shop van san fierro ook weer goed zit? misschien is het zo, omdat alles open is. maar ik heb nu nog een vraag... zijn de bruggen dan ook open?want gta gangster vroeg dat ook al, maar het is nooit beantwoord. Nee, alle winkels en gebouwen gaan wel open, maar gebouwen waar R* simpelweg geen link heeft gelegd naar een Hidden Interior gaan ook gewoon niet open. En de Tattoo Parlor in San Fierro is wel open, maar niet met de tattoo's van San Fierro. Op de PS2 versie (ik dacht ook op de X Box versie, weet ik niet zeker) heeft R* per ongeluk een verkeerde code geplaatst bij de Tattoo Parlor in San Fierro, zodat wanneer je hier naar binnen loopt verwezen wordt naar de Tattoo Parlor Hidden Interior van Los Santos. Uiteraard bestaat die Hidden Interior van de San Fierro Tattoo Shop wel, maar je wordt er niet naar verwezen. Op de PC versie heeft R* dit wel verbeterd, en kan je in San Fierro wél San Fierro tattoo's halen. Oh ja, de bruggen zijn niet open. Edit Volgens mij werkt de glitch niet op de PS2 versie!Zoja dan weet ik het niet van de TattooShop ! Je bedoelt de glitch dat wanneer je in het begin de Jetpack Cheat invoert dat dan alle gebouwen open zijn? Oh zeker weten werkt dit op de PS2 versie wel hoor. nog 1 ding over die hidden tattoo shop..hoe moeten we weten waar die ergens ligt? Zoals ik hierboven zei is deze Hidden Interior er wel, maar dan alléén in de Hidden Interior Universe. Als je in de Hidden Interior van de Tattoo Shop van San Fierro wilt komen, zul je via een bepaalde route door het Hidden Interior Universe moeten cruisen. Neem eens een kijkje op WikiGTA, hier staat al verscheidene informatie over de Hidden Interiors, hier staat ongetwijfeld ook de Tattoo Parlor van San Fierro bij. Reageren
Caltson Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 nog 1 ding over die hidden tattoo shop.. hoe moeten we weten waar die ergens ligt? Zoals ik hierboven zei is deze Hidden Interior er wel, maar dan alléén in de Hidden Interior Universe. Als je in de Hidden Interior van de Tattoo Shop van San Fierro wilt komen, zul je via een bepaalde route door het Hidden Interior Universe moeten cruisen. Neem eens een kijkje op WikiGTA, hier staat al verscheidene informatie over de Hidden Interiors, hier staat ongetwijfeld ook de Tattoo Parlor van San Fierro bij. ik bedoelde waar je de "winkel" zelf kan vinden in san fierro..want ze is nergens gezien.. waar de hidden interior lag,weet ik wel. toch bedankt hé Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.