.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik heb iets ontdekt!! als je met de ps2 uit jizzy's club gaat via het dak...dan is GTA San Andreas een ghost town.. iedereen is er wel en er rijden auto's... maar er is geen lucht. en alles is moeilijk te zien. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) ja,hier zijn al topics over hoor.doordat je wasted bent,treed er een glitch in werking.. namelijk ALLE gebouwen zijn open (missiegebouwen,winkels) buiten de safehouse's dan,die moet je opkopen. volgens mij waren alle bruggen ook open of is dit niet? Greetz Bruggen zijn niet open er staat nog steeds een blokkade Edit: Tales was me al voor Bewerkt: 5 juli 2006 door Curtis Jackson Reageren
gike Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 mischien heb jij wel de grote easter egg ondtekt wie weet zal is vragen Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik had zoeits ook maar ik vond t niet erg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.