EXIT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 hey, weet iemand wat een .ELF en/of een .VIV en/of een .IRX bestand is en hoe ik het moet openen? Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 al eens google geprobeert? dan kom je als 1e hit bij zo'n pagina uit: FILExt Reageren
EXIT Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) als ik .ELF in typ vind die een side die er nix mee temaken heeft als ik .VIV in typ staat er een link maar komt ie op een error site uit en als ik .IRX krijg ik het zelvde als bij .VIV edit die .ELF kan wel eens kloppen Bewerkt: 30 juni 2006 door Tectron Reageren
Schno009 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 bij mij werkten ze alledrie Reageren
EXIT Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) ook als je de link volgt die de site aangeeft? bij de VIV nu wel en ik heb het gedownload maar als ik het wil installeren geeft het aan ''this programme will not run on windows NT'' maar ik heb XP Bewerkt: 30 juni 2006 door Tectron Reageren
ikt Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ook als je de link volgt die de site aangeeft?bij de VIV nu wel en ik heb het gedownload maar als ik het wil installeren geeft het aan ''this programme will not run on windows NT'' maar ik heb XP Xp runt dacht ik op NT Reageren
EXIT Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 oke maar toch bedankt ik zoek wel verder Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Tip: Als het kleiner is dan 10 MB, open het gerust met kladblok, als er allemaal rare tekens instaan, heb je pech Als er leesbare zooi inzit, heb je geluk. Dit heb ik bij NFO-bestanden. (Niet vragen hoe ik eraan kom ) Edit @ hieronder: En hoe weet jij dat? Bewerkt: 1 juli 2006 door ikt Reageren
Schno009 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Tip: Als het kleiner is dan 10 MB, open het gerust met kladblok, als er allemaal rare tekens instaan, heb je pech Als er leesbare zooi inzit, heb je geluk. Dit heb ik bij NFO-bestanden. (Niet vragen hoe ik eraan kom ) OHOOHOHOHOH, die zitten altijd bij gedownloade torrents! Ontopic: er staat bij de file extensions ook altijd een blauw icoontje, hiermee kun je zien wat voor een soort ding het bestand is en kun je hem met het aangegeven programma decompilen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Kijk maar uit zo dadelijk zit je ineens met een groot virusbestand. Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Terug ontopic, niet er over hebben wat ik op de PC doe Probeer Everest Ulitimate Edition, daar kan je ergens zien wat alle bestanden zijn, en van welk programma die zijn Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ja maar als je die bestanden noit hebt gekend! kan je ze beter verwijderen, want het kunnen altijd virussen zijn. Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Wat zijn doen bestanden dan? (waar heb je ze gedownload) Bewerkt: 1 juli 2006 door ikt Reageren
EXIT Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 een van de bestanden moeten 3D zijn maar ik weet niet welke ze komen van een spel af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.