~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Gebruik je dat spel dan nog wel eens? Anders kan je die bestanden beteren verwijderen! Je kan ook een makkelijk systeemherstel uitvoeren. Of je installeert je pc weer opnieuw. Reageren
Johan O. Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 ook als je de link volgt die de site aangeeft?bij de VIV nu wel en ik heb het gedownload maar als ik het wil installeren geeft het aan ''this programme will not run on windows NT'' maar ik heb XP Xp runt dacht ik op NT Jep, Windows XP is Windows NT 5.1, dat staat ook in de DxDiag Gebruik je dat spel dan nog wel eens?Anders kan je die bestanden beteren verwijderen! Je kan ook een makkelijk systeemherstel uitvoeren. Of je installeert je pc weer opnieuw. Waarom zou hij ze moeten verwijderen dan? Het zijn gewoon model bestanden voor een spel. Ik wist eerst ook niet wat *.dff bestanden waren. En ik ging toch ook niet heel GTA3.img verwijderen? Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Open met een 3d modeleer bestand. Heb je er wat aan Reageren
Schno009 Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Open met een 3d modeleer bestand. Heb je er wat aan je kan ze niet openen met max of met zmod. het kan zijn dat je het met AC3D kunt proberen, maar reken er maar niet op het kan ook een CAD bestand zijn van autocad of solidedge of solidworks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.