Fuffie Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) wat vinden jullie van mij gtagames t-shirt gTAGAMES_T_SHIRT.zip Bewerkt: 1 juli 2006 door fuffie Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Kan je misschien een screenshot plaatsen, dan heb je meer kans dat meer mensen hem downloaden. Misschien kan je hem ook insturen op een bekende gta site, dan word hij nogmeer gedownload. Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Mooi, en vooral origineel. Had ik nooit kunnen bedenken. Reageren
Dynamic Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Leuk werk Fuffie. Alleen vind ik die gtagames letters een beetje klein en het ziet er uitgerekt uit. Trouwens heb je zelf Gtagames T-Shirt er geplaats of kan je dat veranderen waar dan? Leuk! een 7,5/10 Reageren
Fuffie Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 als je wat dichter bij staat kan je het goed zien bedankt allemaal voor de dingen die jullie zijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.