Jump to content

SA start niet meer op.

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vanochtend start GTA: SA niet meer op.

Wanneer ik het spel probeer te starten krijg het het cd cursor nog wel te zien, maar daarna doet hij niets meer.

Ik krijg dus ook geen foutmelding.

Al verrichte handeling:

- PC opnieuw gestart

- SA opnieuw geïnstaleerd

- SA met mijn DVD op een andere pc werkt goed

- Andere spellen op mijn PC werken ook goed

- Gescand op virussen en spyware

- Het spel is orgineel

- Er zitten geen mods op het spel

- Hij heeft het altijd gedaan tot vandaag (bijna een jaar)

Geplaatst:

Heb jeh et nagekeken op crasjes of vuil het kan zo zijn dat de ene dvd speler er last van heeft en de andere niet het klinkt raar maar dat heb ik ook gehad. Zonee

Doet je dvd het met andere spellen wel?

Veel succes Grz :cya:

Geplaatst:

kun je herinneren wat je het laatst hebt geinstalleerd gister. miss een demo of een driver want dan weet ik misschien ook waar het aan ligt bij mij.

Geplaatst:

Ik heb helemaal niks veranderd aan mijn pc sinds ik hem gisteren heb uitgezet.

Sinds enkele uren krijg ik wel de melding dat er een fout is opgetreden in gta.exe

Ook herïnstaleren wil nu niet meer, omdat ik het spel niet eens volgens de officiele methode kan verwijderen.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt ook niet alles van gta sa met de hand verwijderen (zonder dat de pc het automatisch doet? soms blijft er nog weleens wat van staan.

Als dit ook niet werkt denk ik dat er een fout in je computer zit de engiste methode daarvoor is je computer defragmanteren. :cya:

Bewerkt: door gammie

Formateren is de oplossing geweest.

Alhoewel ik het jammer vind dat ik geen idee heb hoe het komt.

EDIT: Het is dus opgelost

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

ik heb geen sp2 zou het daar aan liggen.

want voor de formatatie op deze pc had ik wel sp2 en toen deed gta het wel gewoon

• 3 weken later...
Geplaatst:

:-( ik heb een probleem mijn gta start gewoon en dan heb ik er mods in gezet en dan loop ik naar een auto

dan sluit hij af en zegt er is een fout opgetreden bij gta sa exe

weet iemand hier raad meee

rickdeboy :-(:?:-(

Geplaatst:

Je hebt de auto verkeerd gemod :Y Je moet die mod weggooien. Heb je geen backup gemaakt? Dan moet je GTA SA er weer op gooien.

Tip voor als je al verder in het spel bent: Tune geen auto's die je wilt modden, levert vaak problemen op.

ja ik heb een backup gemaakt maar ik gebruik het programa:san andreas mod instaler mischien ligt het daar aan want het gebeurt bijna met elke auto dat is toch best raar of niet

ik kan er ook geen vrachtwagens in zetten en dan vind ik juist het mooien van dat modden

en weet je toevallig een ander programa die het wel doet????

weet je mischien ook een goede website voor het modden

rickdeboy 8):bonk::?

Bewerkt: door rickdeboy

wie heeft de maps voor mij van gta sa zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\MAPS

deze!!

Bewerkt: door rickdeboy
wie heeft de maps voor mij van gta sa zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\MAPS

deze!!

Beste Rick,

Het is op dit forum niet toegestaan om je mappen uit te wisselen. Als je de map persee wil hebben moet je gewoon even San Andreas opnieuw instaleren. Dan word deze map vanzelf aangemaakt.

Veel succes ermee,

Ikkes.

Edit:

Ps. Ook is dubbelposten niet toegestaan. Hier vind je de regels ;) .

Edit 2:

Mijn excuses, Ik zat even verkeerd te denken. Het is inderdaad wel toegestaan zoals Wazuup zei. Maar zelf zou ik het toch opnieuw instaleren.

Bewerkt: door Ikkes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...