Wazuup Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 @Ikkes: Het is toch echt wel toegestaan om die mappen uit te delen hoor. Je mag alles doorsturen, behalve de executable (GTA_SA.exe) als backup. Uiteraard is installeren ook een optie, maar je kan beter een backup hier aanvragen. De data map is ook niet groot, dus dat kan makkelijk. Mvg, Wazuup Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 ja ik heb een backup gemaakt maar ik gebruik het programa:san andreas mod instaler mischien ligt het daar aan want het gebeurt bijna met elke auto dat is toch best raar of nietik kan er ook geen vrachtwagens in zetten en dan vind ik juist het mooien van dat modden en weet je toevallig een ander programa die het wel doet???? weet je mischien ook een goede website voor het modden rickdeboy San Andreas Mod installer (SAMI) kun je beter verwijderen. Het programma verkloot je SA echt. Je kunt het beste je backups terugplaatsen, en SA weer opnieuw modden, met de IMG tool. De IMG tool werkt heel anders dan SAMI. Je moet bij de IMG tool namelijk zelf de bestanden enz. vervangen. Een handleiding van de IMG tool vind je hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...ost&p=18108 In het voorbeeld daar is GTA Vice City gebruikt. Maar bij San Andreas werkt het precies hetzelfde. Overal waar 'Vice City' staat, lees je gewoon San Andreas. Download de IMG tool >>>hier<<<, van gtainside.de Een paar mod sites zijn: gtagames.nl gtainside.de gtagarage.com Reageren
rickdeboy Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Sorry voor de overlast zaL NIET MEER GEBEUREN RICKDEBOY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.