~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Nintendo Europa heeft hun releaselijst voor het tweede kwartaal van 2006 gepost en op het eerste gezicht ziet her er niet goed uit voor Zelda fans in Europa, of zelfs wereldwijd. Er zit meer achter echter, dus wanhoop nog niet. Officieel is het enige dat Nintendo gezegd heeft over de releasedate van The Legend of Zelda: Twilight Princess, dat deze niet eerder zal zijn dan na het eind van het fiscale jaar, en dat we een wereldwijde release zullen krijgen. Door velen wordt de game verwacht in april of begin mei, maar zeker niet na de E3. Dit leek nog meer bevestid door Reggie's statement: "We zullen het in april launchen en het zal voor de Gamecube zijn." Nintendo Europa's releaselijst geeft ons niet veel hoop -en met een verwachte wereldwijde release, kan dit alle regio's beïnvloeden- maar de reden dat Zelda niet op de lijst voorkomt betekend alleen dat ze nog niet van de releasedate gehoord hebben, dan dat de game niet in het tweede kwartaal uit zal komen. Lees meer Bewerkt: 1 juli 2006 door searagent Reageren
El Jocho Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 hij gaat niet meer voor de cube uitkomen, als je dit spel wil spelen moet je maar sparen voor een Wii Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hoe weet je dat? volgens mijn wel hoor? Reageren
Yohan Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 hij gaat niet meer voor de cube uitkomen, als je dit spel wil spelen moet je maar sparen voor een Wii Er zullen 2 veries van deze nieuwe Zelda game uitkomen. 1 voor de Wii, die gebruik maakt van de Wii-mote Maar ook 1 voor de GameCube, El Jocho Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Hij lijkt me mooi die nieuwe! ik heb er zeer veel belangstelling voor, laat hjet spel maar komen. Reageren
Nielok Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 het is al meerdere keren gezegd dat de nieuwe zelda op de wii en de GC zal uitkomen. ik heb een GC en ga zeker een Wii kopen, en dit zal een van de eerste games zijn die ik zal kopen! het schijnt dat het moeilijk is om met de controller te spelen, nouja blijft een top-game voor mij. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Altijd het zal wederom een heel groot gebied zijn waar je in speelt, een soort zelda the ocarina of time. Dat was ook echt een abnormaal langdurig moeilijk deel. Bewerkt: 5 juli 2006 door searagent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.