Clowntje_93 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 heej mensen misschien is dit jullie al eens eerder opgevallen maar als je naar het oosten geloof ik kijkt vanaf die north rock(ten noorden van LS) dan zie je een lichtbol volgens mij is het een ster maar ik ben er dus naartoe gevlogen met een hydra en ik leek de hele tijd dichterbij te komen ik heb gewoon 10 minuten richting die lichtbol gevlogen maar ik kwam maar niet dichterbij toen heb ik het maar opgegeven maar mijn vraag was wat is dit en waar dient het voor??? Reageren
Little Mister Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Gewoon een ster... Het is toch logisch dat je er niet bij kan komen? In het echt kan je er ook niet zomaar heen vliegen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) nee maar het hangt vlak boven de zee niet in de lucht nou ja wel in de lucht maar het zit niet hoog dus ik begrijp het niet ik kan geen screen posten want ik heb sa op de xbox en het is lastig uit te leggen EDIT: oh ja hij is te zien als de zon ondergaat dus NIET als het donker is dat is het rare ervan Bewerkt: 1 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) heej mensen misschien is dit jullie al eens eerder opgevallen maar als je naar het oosten geloof ik kijkt vanaf die north rock(ten noorden van LS) dan zie je een lichtbol volgens mij is het een ster maar ik ben er dus naartoe gevlogen met een hydra en ik leek de hele tijd dichterbij te komen ik heb gewoon 10 minuten richting die lichtbol gevlogen maar ik kwam maar niet dichterbij toen heb ik het maar opgegeven maar mijn vraag was wat is dit en waar dient het voor??? Hier is dus een topic van waar we erover discussieren. Klik. Sommige denken dat het te maken heeft met de grote easteregg, omdat het ene plaats is die met een stip staat aangegeven. Andere, zoals ik, denken dat het geen echte betekenis heeft, omdat in het echte leven ook sterren staan met andere grote en kleuren. Logisch dat je er niet dichterbij komt. De dichtstbijzijnde ster vanaf de aarde gezien is 4,3 lichtjaar (dat komt neer op: 4,1 x 10^13 km! Dan kan je dan dus niet zo 1,2,3 naartoe vliegen Groetjes, Dutchy3010 EDIT: Deze ster is wel degelijk te zien als het donker is! Ga maar is op de Giant Bridge staan! Bewerkt: 1 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.