Follow Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik heb gezien dat je vip gasten kan krijgen in rollercoaster tycoon3. Ik wil graag weten hoe, en wanneer je er 1 krijgt. Alvast bedankt, (Heb alle uitbreidingen dus als het kan, moet ik het kunnen.) En nu ik gelijk praat over RCT 3 weet ik nog een leuk RCT 3 nieuwetje: Er komt een nieuwe uitbreiding genaamd RollerCoaster Tycoon III Cape Typhoon. Meer info erover weet ik niet. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Vip gasten krijg je al vrij snel, hier hoef je niet eerst alle uibreidingen voor te hebben! Een vip gast krijg je bij sommige parken of eventueel secronarios die je moet uitspelen! Vips komen niet overal, behalve als je een park speelt waar de missie bijzit! Bewerkt: 1 juli 2006 door searagent Reageren
Follow Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ok, ik wou het dan bij een zelf gemaakte level inzetten die ik zo maak. Naja, dan kant het blijkbssr niet, of iets het wel mogelijk het intestellen in een zelf gemaakte level. PS: Zet die level in een lekkere tropichse stijl, met zwembad enzo. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Nee hoor! dat level kan je gewoon vinden bij het normale deel van Rct 3 de eerst dus! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.