Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Wat is de naam van dat game waarmee je een heel pretpark bouwt? Ik dacht rollercoaster tycoon, maar dat lijkt me het niet, of wel? Reageren
Follow Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Het is inderdaad Rollercoaster Tycoon. Volgens mij was er ook nog Theme Park World ofzoiets. Bewerkt: 1 juli 2006 door Follow Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik dacht het wel! Rollercoastertycoon is 1 van het beste waarbij je pretparken kan bouwen! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Dit kan verschillende dingen zijn. Het kan RollerCoast Tycoon zijn. Daar heeft men 3 versies van: Roller Coaster Tycoon Roller Coaster Tycoon 2 (Aanrader!) Roller Coast Tycoon 3 (3D) Ook heeft men Theme World Park. Hier heeft men helaas naar mijn weten maar 1 versie van Hier kun je ook je eigen pretpark maken en vind ik ook wel leuk om te spelen. Ik vind ze allebei goed. Succes met het zoeken en het bouwen van je eigen pretpark Slimmeke1 Bewerkt: 1 juli 2006 door slimmeke1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.