Chronicler Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 ik heb gister (30-6) ergens gelezen dat je de namen van een voertuig kunt veranderen, maar ik ben vergeten waar dat was, weet iemand hier hoe & waar ik dat moet veranderen??? (ik wil het gebruiken voor mods ed. waarvan de naam niet meer klopt!!) Reageren
SWYV Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 jij kun met de GXT editor de letters veranderen ingamee oa ook missies enz.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Zoals SWYV al zei kan je dat doen moet de GXT editor. Deze is hier te downloaden (je moet wel even een paar seconden wachten). Pak het zip bestandje uit en open met het programma american.gxt (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text\american.gxt). Druk dan Ctrl+F om te zoeken en typ in wat jij wilt veranderen, bijvoorbeeld cheetah. Je moet even door blijven zoeken naar de goede. Als je die hebt gevonden wijzig je het in je eigen naam, en is het ingame ook gewijzigd. Mvg, Wazuup Reageren
Chronicler Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ey Wazuup thnx dude maar ksnap niet veel vant programmaatje, table names & entyr names?? welk moek hebben voor de voertuigen dan?? en dan gwoon in dat grote witte vlak ernaast iets typen en opslaan enzo??? Reageren
SWYV Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 nou, jij ben op zoek naar cheetah om cheetah te wijzigen in iets anders - open american.gxt - druk op Ctrl + F voor zoekfunctie - typ in: cheetah en zoek maar - cheetah gevonden (cheetah moet alleen staan (dus geen extra woorden bij) - verwijder cheetah met backspace ofzo - typ in wat jij wilt - klaar met getypt? dan klik jij gewoon op in de soort menutje linksonder waarbij cheetah staat, en als jij daarop klikt dan zou jij moeteen wat jij getypt heb te zien, gezien? - gezien ja? dan mag jij pas opslaan ferm goede tip: - als jij echt NL wilt maken en njij wilt nog van de amerikaanse engels houden > kopier eerst de american.gxt naar vb bureaublad > wijzig de naam even naar vb spanish (waarbij jij geen Spaans meer hebt! wel wat jij vertaald hebt enz..) > vervang dan de spanish.gxt in de map "text" en voila jij hebt nu 2engels of beter gezegd NL (als jij wilt kun jij mereendeels vertalen hoor) en engels Reageren
Chronicler Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 klopt het dat er een aantal voertuigen niet bij staan zoals de Hunter, Hydra & Bandito?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.