Froop Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: signature Size design: max 400x150 Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo Snel Mogelijk. Bewerkt: 2 juli 2006 door Froop
~Mario~ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 He ik wil nog wel een keer! Ik neem deze: Veel Succes Froop!!!!!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik stem op Froop. Ik vind het een hele mooie signature, en Kirsten is een lekkere chick. Die van searagent is wel goed gedaan, maar ik hou niet zo van die brush achtergrondjes. Stem: Froop.
Ice Banana Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Stem:Froop =>Leuke effecten. =>Hot chick. =>Logo. erg mooi gedaan
deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Yeah right. Ik stem op Froop. Waarom? Zijn sig is gewoon beter , het logo is mooi gelukt , mooie effecten en lekkre kip.
Ferre Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Froop, maar die van Searagent is ook niet mis. Je hebt mooie effecten gebruikt alleen je hebt je render misschien wat klein in je sig geplaatst. Ook een beetje overbelicht. Froop
RonaldVC Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Stem Froop. Wat ik bij de signature van Froop zo apart vind is dat glazige effect erover. Die meid vind ik niet zozo, maar daar gaat het niet om. Evenals de border, die is niet echt mijn smaak, maar voor de rest geen enkel minpuntje te vinden. Mooie effecten toegepast, alles is goed verwerkt in de sig. Kortom goed werk. Bij de signature van Searagent vind ik de tekst een grote afknapper. Het is te groot, en het valt veel te veel op in mijn ogen. De achtergrond is leuk gemaakt, en de render is keurig in de signature verwerkt. Maar het ontbreekt hem een beetje aan de afwerking, en het komt me allemaal iets te scherp over.. Daarom gaat mijn stem naar Froop.
.Levi. Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Grote winaar is geworden Froop +1 punt. Verliezer Searagent. Topic closed.
Recommended Posts