Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Laat ik 's gek doen, en ook eens een cijfer geven op een creatie. (Logisch dat dat dan net eentje is van een voetballer... :puh: )

Ik vind 'm erg mooi: De signature is niet al te druk, waar ik wel van hou, en de kleuren zijn ook erg goed gebruikt. Ook het lettertype is goed, en de border ook nog eens. Toch nog een minpuntje: Het is 'Brazilian midfielder' in plaats van 'Brazil midfielder', maar een zeikerd die daar op let... :clown:

Cijfer: 7,8 :klap:

(Ik ga ook voor Frankrijk, dat is iets gunstiger voor m'n WK-Pooltje... :D )

Geplaatst:

Het ziet er leuk uit, net alsof het hele wazige op de achtergrond het publiek is, waar Kaka dan voor staat te juichen. :puh: De kwaliteit van de hele Sig ziet er goed uit. Naja, Nandro zei het al, de tekst klopt niet helemaal (al was ik daar zelf niet achtergekomen :schater: ), maar voor de rest ziet de tekst er gewoon goed uit, goed te lezen. Ik zei net wel dat het wel leuk was met je achtergrond, maar ik vind hem niet helemaal denderend, ik heb ze wel eens mooier van je gezien...

Cijfers

Achtergrond: 7.3

Kleuren: 8.5

Render: 8

Effecten: 7.3

Tekst: 8

Originaliteit: 8

Algehele indruk: 7.5

Eventuele bonus: -

Van mij krijg je voor deze Sig, die helaas te groot is voor GTA Forum :clown: , een 7.8. :klap:

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...