Jump to content

GTA - Minifilmpje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een soort van mini-filmpje gemaakt. Het is meer plaatjes achter elkaar, simpel maar leuk. Kijk en geniet:

gtaminifilm7ks.gif

Rates? :puh:

Geplaatst:

Nee , gaat toch niet :puh: Hij is al 124kb , limiet is toch 100kb , of zijn er veranderingen?

Zelf vind ik de Intro met 3 , 2 , 1 goed maar de rest gaat wat slow. Speed up a lil' bit ! :puh:

En eerst is er toch GTAVC in de plaats van GTAVC? Anyways , ziet er leuk uit. 6.8/10

Geplaatst:
Nee , gaat toch niet :puh: Hij is al 124kb , limiet is toch 100kb , of zijn er veranderingen?

Zelf vind ik de Intro met 3 , 2 , 1 goed maar de rest gaat wat slow. Speed up a lil' bit ! :puh:

En eerst is er toch GTAVC in de plaats van GTAVC? Anyways , ziet er leuk uit. 6.8/10

Ja maar ik had Vc al gedaan en ik had geen zin om GTA III er nog neer zetten. :puh:

Ik heb het toch maar even gedaan, ik heb direct ook even de snelheid wat verhoogd van 5 sec naar 3 sec. Bedankt voor je tips!

gtaminifilm0ye.gif

Geplaatst:

Hij is niet 124 kb maar 1,24 mb. Dat is veel te veel dus. ;)

Over het plaatje, het is een leuk idee.

De plaatjes zijn ook leuk en geven een goed beeld van GTA.

7/10 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...