Ben_92 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Ik heb de WTC torens nagemaakt, maar ik heb 2 problemen/vragen... Ik kan dwars door mn gebouwen heel lopen... en ten tweede mn gebouwen zijn gewoon grijs, zonder texture, die heb ik in sketchup er wel op gedaan... Kan iemand voor mij een goede Col maken en een goede TXD? of uitleggen hoe ik die zelf goed kan maken?? Bij voorbaad dank Dit is mn wtc in sketchup: ( ik kan geen goede textuur vinden voor die ingangen van het wtc miss heeft iemand er een? ) Bewerkt: 1 juli 2006 door Ben_92 Reageren
SWYV Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 zo te zien aan een paar paarsevlakken zijn er doorzichtige vlakken doe zo windows => rendering => monochrome aanduiden en zorg dat er geen paarse vlakken overblijven Reageren
Ben_92 Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 zo te zien aan een paar paarsevlakken zijn er doorzichtige vlakkendoe zo windows => rendering => monochrome aanduiden en zorg dat er geen paarse vlakken overblijven nee het werkt niet... Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Je moet dan ook nog op de vlakken die paars zn dit doen : Rechtermuisknop > Reverse Faces Dan zijn ze beige en heb je geen probleem meer . Eerst moet je zoals SWYV zegt : Windows > Rendering > Monochrome doen. De search is ook handig . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Dat je er doorheen kan lopen ligt aan de LOD Value. Zorg dat de LOD Value 300 is, dan kan je er niet doorheen lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.