Jump to content

sport en eten

Recommended Posts

Geplaatst:

je moet nu echt eten en sporten oom niet uitgelachte te worden door gangster

en om fat basterd genoemt te worden door mensen

je moet je goed in bedwang houden want te veel fastfood en de missies worden ook lastiger omdat je dan niet hard kan redden

om je vet kwijt te laten gaan moet je zwemmen (wat nu ook kan)

sporten en schieten (schiten ja je kan beter lereb schieten) :blink: :D

Geplaatst:

Hahaha, klopt dit is volgens mij al een paar maanden bekend!

Hij zal wel zo iemand zijn die denkt dat hij alles van SA weet <_<

Geplaatst:

he rustig aan he zo wil je jij ook niet behandeld worden

hij is nieuw hier en hij heeft in z'n gedachten wat nieuws gevonden wat wij al lang wisten

een tijd geleden vond ik 4 of 5 nieuwe screens en ik ben heel goed op de hoogte van het spel maar bleek dat die screens AL 2 DAGEN (MEN!!!!!!) oud waren en toen kreeg ik ook zulke berichten

nou fijn hoor en nu is hij/zij m,isschien geschrokken en vertrokken door jou opmerking

Geplaatst:

vertrokken niet maar zich wel de ****** geschrokken van die gasten hier :lol:

je moet goed sporten en eten maar zal je dat ook op regelmatige tijden moeten doen of kan die al om 6 uur in de ochtend aan de hamburger? beetje ongezond maar is het mogelijk?

Geplaatst:

OPSM2_1s.jpg

als je naar deze blz van de review kijkt word er gezegd dat hij al 36 uur en 9 minuten aan het spelen is. maar er word ook gezegd dat hij alleen 2 dollar aan eten heeft uitgegeven???????????????????????????????????????????

Geplaatst:

mag ik wat vragen: is dat de nederlandse versie of de Engelse versie, als het al gezegd is dan ....ben ik een kapotte LIncoln!, maar anders koop ik hem op de weg naar de stad

Geplaatst:

he rustig aan he zo wil je jij ook niet behandeld worden

hij is nieuw hier en hij heeft in z'n gedachten wat nieuws gevonden wat wij al lang wisten

een tijd geleden vond ik 4 of 5 nieuwe screens en ik ben heel goed op de hoogte van het spel maar bleek dat die screens AL 2 DAGEN (MEN!!!!!!) oud waren en toen kreeg ik ook zulke berichten

nou fijn hoor en nu is hij/zij m,isschien geschrokken en vertrokken door jou opmerking

Van die soort mensen gaan toch meestal weg na 1 bericht.

Beetje raar als je weggaat om iemand anders mening ;)

Geplaatst:
mag ik wat vragen: is dat de nederlandse versie of de Engelse versie, als het al gezegd is dan ....ben ik een kapotte LIncoln!, maar anders koop ik hem op de weg naar de stad

het is de engelse

Geplaatst:

Ik had in het begin ook maar mijn gedachten over al de leden hier , maar naarmate ik hier langer bleef viel het best wel mee :lol:

Geplaatst:

Dat van die 2$ aan eten kan wel kloppen, als je gewoon saved van tijd tot tijd (of vaak dood gaat ;) ) moet je niet eten.

Geplaatst:

ik probeerde in het begin heel dik te worden, alleen dat lukte me niet. had ik het duurste eten ik zoveel keer drukken op de X knop om te eten, maar even later kotst hij alles weer uit.

weten jullie hoe cj dik kan worden?

Geplaatst:

gewoon naar cluckin' bell gaan en dan heletijd de meal van 10$ bestellen, dan kost hij alles uit.

en barry...je moet bij cluckin' bell 6 keer (of minder) het duurste gerecht bestellen. en dan ff naar buiten gaan en daarna weer naar binnen. dan ben je snel dik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...