harry1985 Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 :lol: dat kotsen is echt grappig. maar uhm realistisch niet echt eigelijk. maar maakt niet uit is voor de fun he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 hoe ken je die duurdere gerechten doen want ik ken alleen maar die van 2 dollar die andere heb ik nie gezien :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Bij mij kan je 11 gerechten kopen van $10 en als ik er 12 koop van $10 dan gaat hij kotsen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 als cj kotst moet je is naar die verkoper zien , lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.