Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Onderwerp: brush only, je gebruikt alleen brushes+text * Soort design: Signature Size design: max. 500X150 Render: NEE Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM *= Je mag alleen brushes en tekst gebruiken, geen filters,effecten,renders o.i.d. Wie o wie wilt.
P-Jamma Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik wil best tegen je! Je bedoelt dus ook geen Blending Options van je Brushes?
Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Dat mag wel. Ok, ik lever mijn sig na die van jou in.
P-Jamma Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hier is m'n inzending... Ik vind 'm zelf niet zo goed gelukt, maar wat maakt 1 puntje uit in de Ranking .. Voordat er mensen zijn die zeggen dat ik wél een Render heb gebruikt.. De "afbeelding" van Eminem is ook gewoon een Brush, net zoals alle andere dingen die je ziet.. Veel succes Samurai!
Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Het stemmen kan beginnen! P-Jamma: Samurai: Succes! Al heb je het niet nodig, benieuwd of je met 10-0 of meer wint.
DaddyPimp Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Vote: P-Jamma, hij is zo mooi gebrushd dat ik eerst dacht dat er geen brushes in zaten Hij ziet er vrolijker uit dan die van Samurai..
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik stem op P-Jamma, het is niet mijn favoriete onderwerp/design. Maar het ziet er wel beter uit dan die van Samurai. Die van Samurai vind ik de brushes niet zo mooi. Vote: P-Jamma.
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik stem op P-Jamma, het is niet mijn favoriete onderwerp/design.Maar het ziet er wel beter uit dan die van Samurai. Die van Samurai vind ik de brushes niet zo mooi. Vote: P-Jamma. Je haalt me de woorden uit de Smoel GL ! Tales
P-Jamma Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Bedankt voor de stemmen iedereen, kan een Mod de titel veranderen? Er valt nog 1 dag te stemmen, aangezien Samurai en ik de Designs allebei al op 1 juli hebben ingeleverd.. Nog stemmen van iemand?
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Vote: P-Jamma, hij is zo mooi gebrushd dat ik eerst dacht dat er geen brushes in zaten Hij ziet er vrolijker uit dan die van Samurai.. same here
Slimm Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Battle afgelopen, winnaar P-Jamma. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts