GTA Fanaat Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hallo, Ik had net een E107 site gedownload, maar hij doet het niet. Moet ik nog iets veranderen voordat ik hem kan uploaden? Of moet ik nog een database in mijn PHPMAdmin zetten? Wie kan me helpen? Met Vriendelijke Groet, Ronnie. Reageren
Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hey! Eerst maak je een database, met user. Dan upload je al je files en open je de install.php file. Je vult de correcte gegevens in, en je installeert het. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Heey, Hoef ik alleen maar een database aan te maken met Users? Reageren
The Mafia Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Hier kun je volgensmij wat informatie vinden. Bewerkt: 1 juli 2006 door The Mafia Reageren
Samurai Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Heey,Hoef ik alleen maar een database aan te maken met Users? Yup, met een user maar. Indien Cpanel, moet je de user nog toevoegen bij de database. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Het install script maakt automatisch de tabellen aan, en voegt ook de Admin gebruiker toe (waarvan je tijdens de installatie zelf de gebruikersgegevens moet invullen), je zult in principe dus niet zelf in je database te hoeven klooien. Als 't installeren je niet lukt, kijk dan eerst eventjes hier. Bewerkt: 1 juli 2006 door ViceAgent Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Hey, Bedankt, het is me gelukt Ik had meteen een NL Taal pakket gedownload en erin gezet maar niet alles is NL, kan ik het niet zelf Nederlands maken? Of heeft er iemand een goede taal pakket voor me? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.