Certified Gangsta Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 ik was gister een beetje naar easter eggs aan het zoeken, en ik ging de 24-7 in los santos in (waar trouwens veel grappige producten in de schappen staan) en ik zoomde met mijn camera in op de beveiligingscamera's die daar hangen (vraag me niet waarom ik op dit idee kwam lol) en ik zag iets wat lijkt op een clownsgezichtje ik weet niet of dit al bekend was, de zoekfunctie kon er in ieder geval niets over vinden. mijn excuses als dit al bekend was. het lijkt op een clownsgezichtje maar het kan ook wat anders zijn, het is niet egt duidelijk. eerst dacht ik aan een verwijzing naar manhunt, alleen heb ik dat spel zelf nooit eerder gespeeld. ook heb ik het opgenomen op film, maar let niet op de crappy kwaliteit want ik heb het met mijn telefoon opgenomen. het is in mp4 formaat. http://rapidshare.de/files/24656552/Camera_in_24-7.mp4.html
Certified Gangsta Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 je zou het zelf eens moeten proberen ik denk dat het dan duidelijker te zien is. het werkt in alle 24-7s. mijn eerste reactie was dat het een clownsgezicht is, maar meningen verschillen
LBG Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik heb het zelf geprobeerd maar ik zie er nog steeds niks in... wat heb jij gerookt?
TheGuardian Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Heey, Ik zal het zometeen zelf eens bekijken. Op het eerste zicht lijkt het niet echt op een clown.. Ik laaty je iets weten wat ik erin zag
Certified Gangsta Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Ik heb het zelf geprobeerd maar ik zie er nog steeds niks in... wat heb jij gerookt? nou niets hoor vertel jij mij maar eens wat jij erin ziet dan? ik kan niets beters bedenken EDIT: ik heb een groter plaatje, misschien dat we hier wijzer van worden: ook heb ik lijnen getekent zodat mijn visie wat duidelijker wordt, ik zie wel een vorm van een gezicht (met een beetje fantasie) als ik het bekijk vind ik het ook niet echt op een clown lijken, maar dat was wel mijn eerste reactie. nu lijkt het meer op een boos gezicht ofzo. Bewerkt: 1 juli 2006 door Certified Gangsta
ASPHALT Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ja ik wil niet vervelend doen maar zo kunnen we in alles gezichten en (bijv.) letters gaan zoeken. Mij lijkt dit gewoon de weerspiegeling van het glas
ikt Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Nou, niet echt een clownsgezicht, maar wel een masker. En nee, ik heb niets gerookt
gammie_ Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb het zelf geprobeerd maar ik zie er nog steeds niks in... wat heb jij gerookt? nou niets hoor vertel jij mij maar eens wat jij erin ziet dan? ik kan niets beters bedenken EDIT: ik heb een groter plaatje, misschien dat we hier wijzer van worden: ook heb ik lijnen getekent zodat mijn visie wat duidelijker wordt, ik zie wel een vorm van een gezicht (met een beetje fantasie) als ik het bekijk vind ik het ook niet echt op een clown lijken, maar dat was wel mijn eerste reactie. nu lijkt het meer op een boos gezicht ofzo. Ik vind dit wel degelijk op een gezicht lijken Al zie ik er net zo nog geen clown in ik ga ht wel ff proberen in de 24-7 shops
Easteregg Seeker Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ik vind t wel goed gevonden, ik zag er ook meteen een clown in. Of tenminste een gezicht. Eenn weerspiegeling, als dat het is dan is het een EE want het is een grapje, een raar gezichtje. Ik vind t goed gevonden
.Sharingan Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik keek er met de sniper in, en hij leek ook echt op een Clown. Goed gevonden KUTGW ! Tales
nuke_obelisk Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 lijkt meer op een alien nie echt op een clown. ik denk niet dat dit echt een ee is ik denk gewoon stom toeval bij het maken van de texture. maar toch goe gevonde lol hier was ik nooit op gekomen!
Certified Gangsta Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 jongens ik ben vrij nieuw hier en ik wil graag weten wat KUTGW betekent... ik zie dat jullie het woord vaak gebruiken maar ik kan me er niets bij bedenken wat de betekenis ervan zou zijn...
Pitbull Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 jongens ik ben vrij nieuw hier en ik wil graag weten wat KUTGW betekent... ik zie dat jullie het woord vaak gebruiken maar ik kan me er niets bij bedenken wat de betekenis ervan zou zijn... ik ben hier al bijna een jaar en ik weet het nog niet en ontopic: dit is toch goed gevonden?
Svenie Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) jongens ik ben vrij nieuw hier en ik wil graag weten wat KUTGW betekent... ik zie dat jullie het woord vaak gebruiken maar ik kan me er niets bij bedenken wat de betekenis ervan zou zijn... ik ben hier al bijna een jaar en ik weet het nog niet en ontopic: dit is toch goed gevonden? Hier kan je alle afkoringen vinden. KUTGW: Keep Up The Good Work. Hier zijn wat betere screens: Bewerkt: 3 juli 2006 door Dizzee
Recommended Posts