Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Goed gevonden. Ik zie er wel een gezicht in. En ook meer......: Ik vind dat het een beetje lijkt op een schele gast die twee middelvingers opsteekt naar de camera, en dat je daar de weerspiegeling van ziet. Tja, het kan ook m'n fantasie zijn . In ieder geval is het wel een gezicht, vind ik. Bewerkt: 3 juli 2006 door flitskikker
nick11123 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 dit is zeker toeval want als je effe anders kijkt dan zie je gewoon dat het weerspiegeling is in het glas maar ik zie er wel een gezicht in verders goed gevonden KUTGW
SilverDust Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Helaas is het geen Easter Egg, Volgens mij moet je er fantasie voorhebben. En dan nog plaats het de volgende keer dan zeker hier. Daar horen Geintjes-Verwijzingen thuis. Maar opzich wel goed gevonden. Dus als je ooit nog zoiets vind plaats hem dan in het andere Topic. KUTGW SD Bewerkt: 3 juli 2006 door SilverDust
Recommended Posts