Dead-Dodo Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 nou ik koop het maar in de winkel want via internet snap ik er niks van duz geoown kopen:) Reageren
RTS Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Het is nu wel duidelijk toch? Slotje? Reageren
roppie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 vraagie over de regels als je bv een cd koopt en je kopieerd hem dat je hem op je kamer en bij je diskman heb zitten mag dit dan? Reageren
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 vraagie over de regelsals je bv een cd koopt en je kopieerd hem dat je hem op je kamer en bij je diskman heb zitten mag dit dan? Wat maakt dat nou uit? :huh: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 echt onzinnigu vragu zeg <_< Reageren
exa Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 vraagie over de regelsals je bv een cd koopt en je kopieerd hem dat je hem op je kamer en bij je diskman heb zitten mag dit dan? en ALS het niet mag, dan komen ze toch niet achter of weet ik veel wie <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.