Jump to content

countdown script


Follow

Recommended Posts

ik heb mijn script geprobeerd aan te passen maar werkt niet

<?php
$datum = mktime(0, 0, 0, 13, 12, 2007); // mijn verjaardag :D
$vandaag = time ();
$verschil =($datum-$vandaag);

$minuten = floor($verschil/60);		# delen door 60 dan kom je op de minuten
$seconden = floor($verschil/60/60); # 2 x delen door 60 dan kom je op de seconden

print 'nog maar '. $minuten .' minuten en '. $seconden .' seconden tot mijn verjaardag';
?>

maar hij werkt niet :s en heb nu geen tijd meer om te kijken wat er fout is want ik ga slapen.

Mischien kan iemand anders de fouten zien?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn script geprobeerd aan te passen maar werkt niet
...

maar hij werkt niet :s en heb nu geen tijd meer om te kijken wat er fout is want ik ga slapen.

Mischien kan iemand anders de fouten zien?

2 x delen door 60 dan kom je op de seconden? Het $verschil is al in seconden, dus je hoeft het niet 2 keer te delen door 60.

Ik heb een scriptje gemaakt voor iedereen die wil. Met dagen, uren, minuten en seconden + een automatische afteller die op javascript werkt. Werkt in IE en Firefox. Aanpassen is redelijk makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de variablen ook in je voorbeeld, ligt dat aan het bijlage systeem van invision power board? :clown:

Dat komt omdat IPB geen php laat uitvoeren in de bijlages omdat het anders nogal makkelijk zou zijn om het systeem van gtaforum.nl en gtagames.nl te hacken ;) dan zou je dus zonder probleem een SQL query kunnen uitvoeren en heel de database legen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...