Follow Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Ik heb een button gemaakt voor mijn site, en dit is het resultaat: Rate's please. En het efect van de zwarte randjes is een beetje mislukt, maar geeft een fijner gevoel vind ik. Edit: banner bijgevoegd Bewerkt: 8 juli 2006 door Follow Reageren
Wesley Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik vind hem er best wel leuk/toff uitzien! Reageren
Follow Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb nu ook een banner erbij gezet. Reageren
Synchro Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Die button is eigenlijk toch een Affilitie ? Das dus voor reclame. Op andere sites , soort buttons , ja. :clown Maja , het is mooi. Goed simpel gehouden , dat is goed bij een button en banner. 8/10 Reageren
Follow Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik was de button kwijtgeraakt, heb nu een andere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.