Donwell Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hallo allemaal, Ik ben al een klein poosje op zoek naar 3dsmax 7 of 8, maar ik kan hem nergens goed vinden: of je moet er voor betalen of de download link doet het niet. Nou is mijn vraag: kan iemand hem opsturen?? PM me dan ff, dan geef ik me email ff door. Ik hoop dat iemand me kan helpen... TcT MaFioSo
Froodooo Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Je kunt wel een Tutorial downloaden van bijvoorbeeld 3DS Max 8, dat kun je hier doen. We mogen je niet helpen met het eventuele doorsturen van hele programma's, want dat is een beetje illegaal, en illegale dingen zijn hier op het Forum niet toegestaan, evenals illegale downloads van programma's, product keys enzovoorts.
Donwell Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Hmmm... zo'n tut is toch niet voor bepaalde tijd dat je hem later moet kopen hé?? Ja dus... lekker zeg Bewerkt: 1 juli 2006 door TcT MafIosO
Froodooo Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Hmmm... zo'n tut is toch niet voor bepaalde tijd dat je hem later moet kopen hé?? Helaas wel, de link die ik je gegeven heb is een trial voor 30 dagen, daarna kun je hem niet meer gebruiken, tenzij je hem koopt.
Wazuup Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Je zal zeker trial bedoelen Froodooo In ieder geval moet je hem inderdaad daarna kopen of stoute dingetjes gaan doen. Een goed alternatief is Gmax, van het zelfde bedrijf als 3dsmax (Autodesk). Het heeft wat minder functies zoals bijvoorbeeld renderen, maar het is wel helemaal gratis en heeft ook veel overeenkomsten met 3dsmax. Ik denk ook dat het na 3dsmax het beste programma is om 3d mee te modden. Je kan hem hier downloaden. Mvg, Wazuup
Matiscus Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Had je de zoekfunctie gebruikt dan had je al meerdere werkende download links gevonden. In de Master Tutorial List, Programma lijst en het Meningen topic kan je download links vinden naar deze software. Je kan elke 3dsmax maar 30 dagen gebruiken daarachter moet je hem kopen. Gelijk Wazuup zegt is Gmax een goed alternatief als je het niet wilt kopen. Bij deze sluit ik het topic hier. Er zijn al te veel topic's over geopend.
Recommended Posts