webcrtor Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik probeer nu al heel de avond gewoon 1 auto te vervangen maar het lukt me gewoon niet.Dit is wat ik doe: 1.Herinstalleer san andreas(omdat het vorige keer bleef hangen) 2. ik open imgtool en vervang de dff en txd file en ik doe rebuild archive. 3.Ik start spel op en laad mijn savengame. 4.Als het balkje van lade ongeveer in het midden staat stopt ie gewoon met laden en moet ik standby knop indrukken om nog uit het spel te geraken Ik heb het ook geprobeerd met de sami maar zelfde effect en ik heb het ook met verschillende auto's geprobeerd.Ik wil echt mijn auto's veranderen iemand een ideetje waarom hij telkens blijft hangen bij het laden? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Dan zit er waarschijnlijk een fout in de auto zelf. Probeer het eens met een andere auto en kijk of je dat het zelfde probleem hebt. Als het weer zo is moet je even kijken of je alles wel goed doet. Veel succes. Reageren
Jarno Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Het eerst verwijderen in de IMG van de DFF en TXD en dan de nieuwe toetevoegen wil vaak ook nog wel eens oplossen anders ligt het zoals Gizmo al zei aan de auto zelf. Of heb je niet toevallig versie 1.1 of 2.0 van GTA? Dus pas in de winkel gekocht of de patch gedownload & geïnstalleerd? Reageren
webcrtor Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb maar net het spel gaan halen,dus die met rating 18+ weet wel niet welke versie dat is.Zijn daar problemen bij ofzo? kan je die niet modden?Eerst dacht ik dat het lag aan dat het misschien read only was,want bij vice city bleef hij daarom ook soms hangen,maar dat was niet het geval.Ik ga nu nog 1tje proberen,hopelijk blijft hij nu ook niet hangen. Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Dan heb je versie 2.0, hierbij kan je niet modden. Jezal moeten downgraden naar versie 1.0. Dit kan je doen door hier te klikken en dan de patch te downloaden. Nadat je gedowngrade hebt kan je als het goed is modden. Veel succes Reageren
webcrtor Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Ok ik zal het proberen Bewerkt: 2 juli 2006 door webcrtor Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 En wat een verrassing... Hij blijft nog steeds hangen Heb je mijn oplossing al gebruikt? Zoniet herhaal ik mijn post: Dan heb je versie 2.0, hierbij kan je niet modden. Jezal moeten downgraden naar versie 1.0. Dit kan je doen door hier te klikken en dan de patch te downloaden. Nadat je gedowngrade hebt kan je als het goed is modden. Veel succes Reageren
webcrtor Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Ja ik had te laat gezien dat jij al gepost had sry daarvoor EDIT: Het werkt nu perfect, ty so much Jarno Bewerkt: 2 juli 2006 door webcrtor Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ja ik had te laat gezien dat jij al gepost had sry daarvoor Geeft niet hoor, kan iedereen overkomen. EDIT: Het werkt nu perfect, ty so much Jarno Gelukkig en geen probleem hoor . Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik heb die patch ook gedowload alleen zegt hij dat er Infalid Files instaan kan iemad mij helpen ???? Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik heb die patch ook gedowload alleen zegt hij dat er Infalid Files instaan kan iemad mij helpen ???? Dan denk ik dat je een kopie hebt van de echte SA... Vandaar het invalid files zijn. We mogen je niet verder helpen als het een kopie is. Verdere vragen je mij of een ander lid PB'en achter hulp. Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Het is geen gekopieerde versie ik heb hem gewoon gekocht ik heb hem opnieuw ge instaleert en nu zegt hij dit: this file contains invlaid date Srry : this file contains invalid data Bewerkt: 4 juli 2006 door Michael Hilgen Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Al geprobeerd San Andreas opnieuw te installeren en dan die patch? Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Al geprobeerd San Andreas opnieuw te installeren en dan die patch? Jha Reageren
T@rget Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Weet je zeker dat je versie 2.00 hebt? Dit kun je zien door je game op te starten zonder die patch (gewoon je backups terug plaatsen [Als je die hebt gemaakt ]) Als je dan in het hoofd menu zit dan staat Rechts Ondering de versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.