Bart f1 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik heb een probleempje.. Mijn PS2 loopt gewoon goed maar om de zoveel minuten ( niet altijd precies ) gaat het kastje van de PS2 een tintelent geluid maken zodat het spel vastloopt . Soms staat er: Error: reading San Andreas disc. Ik heb nog niet gekeken of hij beschadigt is maar denken dat het daar aan ligt? Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn ja, als hij zo'n error geeft zou ik de DVD er even uithalen, en dan goed schoonmaken met lauw-water en een vaatdoekje. Het kan ook zijn dat de disc onherstelbaar beschadigt is, je kan terug gaan raar de winkel, maar waarschijnlijk heeft het niet veel zin. Probeer hem eerst een goed schoon te maken, maak desnoods je PS2 ook schoon, het kan altijd helpen. Succes Reageren
Bart f1 Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Dat zal waarschijnlijk het probleem zijn ja, als hij zo'n error geeft zou ik de DVD er even uithalen, en dan goed schoonmaken met lauw-water en een vaatdoekje. Het kan ook zijn dat de disc onherstelbaar beschadigt is, je kan terug gaan raar de winkel, maar waarschijnlijk heeft het niet veel zin. Probeer hem eerst een goed schoon te maken, maak desnoods je PS2 ook schoon, het kan altijd helpen.Succes dankje Ik heb net naar de CD gekeken en ik kon meteen het probleem zien! Het was een vlekje dat erop zat EDIT: probleem blijft voor komen nadat k de cd schoon gemaakt had na de vakantie koop ik een nieuwe playstation Dit kan nu gelocked worden Bewerkt: 4 juli 2006 door Bart f1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.