Jump to content

Officiële Releasedatum GTA: San Andreas

Chi

Recommended Posts

Releasedates Grand Theft Auto: San Andreas

PS2: 29 Oktober 2004

PC: Mei 2005

XBOX: Oktober 2005

Het spel eerder verkrijgen d.m.v. Pre-Order

Voor veel mensen lijkt het tegenwoordig een rage om een spel eerder te kunnen spelen door deze te preorderen en vervolgens bij de winkel net zo lang te gaan zeiken todat ze het spel meekrijgen. Ik heb enkele speelgoed- en videospellenwinkels gebeld, geschreven en bezocht, en de volgende gaven aan het spel niet eerder weg te zullen geven:

Amazon.Co.Uk

Bol.com

ComputerUniverse.Net

Dimensionplus

Dixons

Dvdzone2.com

E-Plaza

Free Record Shop

Games-And-Fun

Gameorder.nl

Gamexp.nl

Loocky

Mediamarkt

MediaZone

MediaStore

Nedgame.nl

Proxis.nl

Psxshop

Nedgame.com

Topgames

Toys 'R us

Winkelwijs.nl

Wehkamp.nl

Dit zijn winkels die volgens de medewerkers wel bereid zijn het spel Donderdagavond mee te geven:

Intertoys Nederland

Music House

Bij Bart Smit Nederland is het echter een speciaal verhaal. Het hoofdkantoor heeft streng verboden GTA: San Andreas eerder te verkopen, maar sommige filialen zijn bereid SA Donderdag mee te geven, indien je hem hebt gereserveed.

De "Grand Theft Auto: San Andreas" Strategy Guide

BradyGames maakt van bijna ieder goed spel een Strategy Guide. Hierin staat precies hoe je missies moet spelen, waar je dingen kunt vinden, wat de snelste weg is, en ook de codes staan erin.

De Strategy Guide komt uit op 26-10-04 bij BradyGames. Dit betekent dat hij Vrijdag in de winkels moet komen liggen, mits je winkel natuurlijk Strategy Guides verkoopt.

Enkele winkels die de Strategy Guide verkopen:

Bol.com

Proxis.nl

De "Grand Theft Auto: San Andreas" Cheats Disc

Wie mij een beetje kent, weet dat ik ook in het buitenland shop. Voor de echte die-hards; Ultimate Cheats is nu al bezig aan een Cheats Disc vol grappige en nuttige extra's. Voor wie nog nooit Cheats Discs heeft gebruikt; deze bevatten exclusieve cheats, omdat ze het spel zelf aanpassen. Zo kun je bv. met een extreem dikke CJ spelen, of juist met eentje die wegwaait waneer er ook maar een zuchtje wind staat. DATEL is volop bezig met de Disc; De Cheats Disc komt naar verluid op 15 November uit.

Enkele winkels die de Cheats Disc verkopen:

ComputerUniverse.Net

Game-and-fun.de

Smm.de

Ik wil nu dus niks meer horen over mensen die het spel eerder krijgen; Zowel België als Duitsland en Frankrijk geven het spel pas op 29 Oktober uit. En wanneer je hem uit Amerika importeert, telt het niet. :rolleyes:

Één laatste tip: Koop de Strategy Guide. Het spel is zo dusdanig groot dat je er behoorlijk in kunt verdwalen. Je hoeft hem niet altijd te gebruiken, maar hij is verdomd handig als je hem eens nodig hebt. Ik heb mijn Guide bij BradyGames gepre-ordered, en ik weet dat ik echt niet zonder kan.

Delen op andere websites

Ik heb zojuist met Intertoys gebeld en ALS (niet zeker, ligt aan PTT)

ze hem vandaag nog binnenkrijgen kan ik hem komen halen!

Anders morgen zeker :lol:

Het word steeds beter, om half 5 vandaag kan ik hem halen!!

WHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH

HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :puh::puh: :lol: :D

Bewerkt: door StraightUp
Delen op andere websites

ik ondtdek het liever allemaal zelf maar het kan idd soms wel handig uitomen , maar je vindt genoeg faq's op het internet

maar als het echt zo groot is het wel makkelijk en vaak staan er ook goede tips en ook wat achtergrond info maar dat weet ik niet zeker

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...