Merticus XVII Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb er vandaag en gisteren aan gewerkt. Ik heb ook de tutorial van dizcid gevolgd. Met enkele andere effecten kwam ik het volgende uit. Ik heb er vandaag en gisteren aan gewerkt. Greetz, Merticus Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Erg mooie tekst, en mooie header. Je hebt hem goed opgevuld, helaas zijn de kleuren wat eentoning. Maar erg goed voor je eerste template! 8/10 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 'Abouy Me' ? Anyway, zeer mooie template. De buttons zijn mooi geworden. De Outer Glow heeft netjes uitgepakt alleen soms een beetje te vaagjes dat het irritant is om te lezen. De vormgeving is mooi en ik vind het een waardige layout. 7.8/10 Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 'Abouy Me' Klein foutje, moest gisteren nog snel afwerken. Ik had niet veel tijd meer Maar ik zal er in het vervolg wat opletten. Bedankt allebei voor de rate Greetz, Merticus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.