Jump to content

Savegamesite


Pennywise The Clown

Recommended Posts

Ja die is er ook voor San Andreas, de site vind je hier. Als ik me niet vergis zijn deze savegame's wel voor Versie 1, ik weet niet welke versie jij hebt maar waarschijnlijk doen ze het wel. Zo niet bekijk dit topic even.

Je moet de savegame gewoon in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files plaatsen, wat je wel weet denk ik.

EDIT: Sorry heb ik verkeerd gelezen, er is wel een site waar alle savegame's van GTA III, VC en SA opstaan, namelijk deze site, maar jammer genoeg is deze nu offline wegens onderhoud. Ik zal even kijken dat er nog meer site's zijn.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ja die is er ook voor San Andreas, de site vind je hier. Als ik me niet vergis zijn deze savegame's wel voor Versie 1, ik weet niet welke versie jij hebt maar waarschijnlijk doen ze het wel. Zo niet bekijk dit topic even.

Je moet de savegame gewoon in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files plaatsen, wat je wel weet denk ik.

Kan een mod dit verplaatsen naar het GTA San Andreas Savegame aanvraag forum?

Waarschijnlijk heb je mijn vraag niet helemaal goed begrepen.

Ik vroeg of er net zoals san andreas... Ook een site is waar alle savegames van Vice City opstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf niet dat er een soort site is zoals deze site, maar dan voor 'Vice City'. Veel Fansites hebben wel de 100% save-game kijk ook eens op GTAGames. Je moet alleen wel ingelogd zijn, als dat niet lukt moet je het even zeggen, want dan zal ik hem uploaden en gereed maken.

Je kan natuurlijk ook kijken in de 'Official ViceCity Save-game', ik denk dat je daar wel wat tussen kan vinden, veel succes en als je mischien ergens vast zit in een missie wil ik je wel helpen.

Je plaatst de save-games in deze map:

Deze Computer > Mijn Documenten > GTA Vice City User Files

---

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

De pc loopt vast bij demolitionman. Omdat ik dat helicoptertje heb verwisseld met een carmod. Dus daar wil ik f voorbij

Bewerkt: door san_andreas
Link to comment
Delen op andere websites

De pc loopt vast bij demolitionman. Omdat ik dat helicoptertje heb verwisseld met een carmod. Dus daar wil ik f voorbij

Het is inderdaad niet erg slim om een RC helicoptertje te verwisselen met een carmod. Wat je nu kan doen is, het spel opnieuw instaleren, waardoor alle bestanden weer orgineel zijn, en dus de mods verwijderd worden. Je kan ook de betreffende .Dff en .Txd files in dit topic aanvragen.

Je kan ook nog je savegame hier plaatsen, waardoor iemand anders hem haalt, bij hem zal het spel niet crashen omdat hij die mod niet geinstaleerd heeft.

Nog even een tip, voordat je gaat modden kan je het beste een Back-Up van je GTA maken, als het spel vastloopt of crash door een mod heb je altijd het orgineel nog, hierdoor hoef je je GTA niet steeds opnieuw te instaleren :)

Link to comment
Delen op andere websites

===>HIER<=== staan alle savegames van Vice City.

Aanleiding voor deze site is de Official Vice City Savegame topic, waar leden van dit forum samen hebben meegewerkt om alle Vice City missies uit te spelen.....

Succes!

EDIT: Ik zie net dat niet alle missies erop staan helaas.. Maar misschien kan het toch nog wat voor je betekenen..... :Y

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...