Jump to content

Router goed te gebruiken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet voor je laptop een WI-FI USB-antenne kopen, dat kost 15 euro ofzoiets.. Zodra je de router geconfigureerd hebt is het gewoon een kwestie van de USB-antenne installeren op de laptop en hij zal automatisch naar een beschikbaar netwerk zoeken..

Heel makkelijk, 5 minuutjes werk. :Y

Een (bijgeleverde) draadloze netwerkkaart werkt precies hetzelfde en geeft volgens mij betere resultaten qua snelheid etc.

Ik had ook niet goed gekeken, er zit al een USB-antenne bij.... :)

@Searagent: Je hebt die netwerkkaart niet nodig, er zit een USB-antenne bij, die hoogstwaarschijnlijk een snelheid heeft van 108mbps, een keer zo snel dus.. ;)

Aan die 108mbps heb je dan niets. Aangezien de Router niet verder gaat dan 54.

Geplaatst:

Je moet voor je laptop een WI-FI USB-antenne kopen, dat kost 15 euro ofzoiets.. Zodra je de router geconfigureerd hebt is het gewoon een kwestie van de USB-antenne installeren op de laptop en hij zal automatisch naar een beschikbaar netwerk zoeken..

Heel makkelijk, 5 minuutjes werk. :Y

Een (bijgeleverde) draadloze netwerkkaart werkt precies hetzelfde en geeft volgens mij betere resultaten qua snelheid etc.

Ik had ook niet goed gekeken, er zit al een USB-antenne bij.... :)

@Searagent: Je hebt die netwerkkaart niet nodig, er zit een USB-antenne bij, die hoogstwaarschijnlijk een snelheid heeft van 108mbps, een keer zo snel dus.. ;)

Aan die 108mbps heb je dan niets. Aangezien de Router niet verder gaat dan 54.

Dan zal die USB-antenne ook inderdaad ook 54mbps zijn. Maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, omdat die antenne bij de router zit gaat het erom dat hij die andere netwerk-kaart niet nodig heeft. Dat scheelt weer een beetje geld...
Geplaatst:
Maar die netwerkart kan ik wel gewoon ook gebruiken?

In plaats van die Usb draad?

Ja, die kun je ook gewoon gebruiken, maar je hebt ze alle 2 dan bij de hand dus die keuze ligt vrijwel helemaal bij jezelf.

Geplaatst:
Maar die netwerkart kan ik wel gewoon ook gebruiken?

In plaats van die Usb draad?

Kerel, het is een USB-antenne, geen draad.. Het werkt precies hetzelde als die netwerk-kaart, precies hetzelfde.. Ik zeg alleen dat je die netwerk-kaart niet nodig hebt, omdat er bij de router zo'n USB-antenne is bijgeleverd. Je kan hem zelfs zien op het plaatje.. Dus daarom zou ik als ik jou was die netwerk-kaart terugbrengen, omdat dat gewoon geld scheelt...

Geplaatst:

Ooh oke, dan weet ik wel wat ik kan gebruiken!

En als ik ze nou eens alle 2 in me laptop doe?

Krijg ik dan een dubbele snelheid ofzo?

Geplaatst:
Ooh oke, dan weet ik wel wat ik kan gebruiken!

En als ik ze nou eens alle 2 in me laptop doe?

Krijg ik dan een dubbele snelheid ofzo?

Dat denk ik niet. Wat dan is het het dubbele en die Router kan niet op de 108mbps.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...