deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Hi . Heeft iemand soms nog een hele mooie blauwe hemel stock zitten ? (liefst iig met boom maar het mag ook gewoon een hemel zn , of met een ander gebouw ofzo ervoor .). Alvast bedankt! Bewerkt: 2 juli 2006 door Nicsan Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 En die copyright kan je met clone stamp tool weghalen. (niet netjes, maar het is maar een foto dus maakt niet zoveel uit. ) Reageren
deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik denk niet dat je het copyright mag weghalen!! Nog mensen? Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ik denk niet dat je het copyright mag weghalen!!Nog mensen? Bij een signature ofzo niet nee, maar bij zo een simpele foto wel, ik zal hem even voor je weghalen. Reageren
deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Als ik kijk op die site dan zijn het betaalde stock's (daarom dat het een tumb is) dus die mag je niet un-copyrighten! Reageren
Samurai Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Pff, boeiend, wat boeit dat nu weer. Er zijn wat schoonheidsfoutjes, maar die kan je nog bewerken. :$ Reageren
Silverwing Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Samurai, ik denk niet dat hij met zo'n kleine stock veel kan doen. Reageren
deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 **Zat ik ook net te denken** Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Wat dacht je van de standaard wallpaper van Windows XP? Je weet wel, die met dat eilandje, die heeft een mooie blauwe lucht... Reageren
deagle Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Why not , maar ik bedoel eigenlijk meer een stock zoals deze : Copyright by Creative Dimension Dan zonder tekst alleen de stock (lucht met boom). Heeft iemand zo een soort stock ? Bewerkt: 2 juli 2006 door Nicsan Reageren
Ferre Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Heeft een van je ouders (of jijzelf) misschien een camera? Dan kun je ze ook zelf maken, deze week wordt het nog heel mooi weer met veel blauwe lucht, volgens mij. Zelf kun je dan ook net zo'n foto maken als die van Creative Dimension . Bewerkt: 3 juli 2006 door Ferre Reageren
Goliat Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Is dit wat?: Zo niet kan je er inderdaad altijd nog zelf eentje maken zoals Ferre al zei. Succes ermee.. Bewerkt: 3 juli 2006 door Goliat Reageren
deagle Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Dit is wat Goliat . Bedankt! Die ga ik gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.