Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben GTA SA opnieuw aan het doen, en ik ben bij de missie ''Wrong side of the track''. De vorige keer dat ik het speelde kon ik hem in 1 keer klaren. Maar dat was erg lang geleden. Hebben jullie tips voor me?

(Of schiet Big Smoke scheef? :puh: )

Geplaatst:

Big Smoke schiet inderdaad niet als de beste. Het beste is om hem van een afstandje te laten schieten ga ver naar rechts (niet te ver natuurlijk) waardoor BS ze makkelijk kan raken, in het begin kan je op veel stukjes hoogrijden, pak die kans daardoor schiet hij ook eerder raak. Als je uit de tunnel bent zal Big Smoke zeggen dat je de "highroad on the right" moet nemen, je kan nu meerdere dingen doen, je kan proberen op de trein te springen met je moter, waardoor je hun makkelijk kunt afschieten, of je blijft goed rechts of links van ze rijden waardoor je ze makkelijk kunt raken.

Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de 4 Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er 2 dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken.

Als je het niet lukt kun je altijd nog het Savegame aanvraag fora gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

:cya:,

Let goed op dat je niet te dicht bij de trein rijdt, want dan kan Big Smoke niet zo goed mikken. Ga in het begin voor de trein rijden, want er zal een andere trein aankomen via het andere spoor. Ook moet je de auto die op de rails staat ontwijken. Dan is het het beste dat je er naast gaat rijden, en dat op een gemiddelde afstand doet zodat Big Smoke precies kan mikken. Als de mensen aan de zijkant dood zijn, ga je voor de trein gaan rijden en schiet Big Smoke de voorste dood. Als je bij het aardewegje komt rij je erop en gaat dicht bij de trein rijden. Zo kan Big Smoke ze goed neerschieten, en Mission Passed !

__

Verder raad ik je aan dit te lezen: (WikiGTA)

n het begin van de missie moet je Big Smoke naar Unity Station brengen. Stap in de Glendale en rij ernaar toe. In de cutscene zie je dat je te laat bent en dat de Vagos op een trein springen die net vertrekt.
Stap op de Sanchez en achtervolg de trein, blijf altijd zover mogelijk van de trein vandaan, zo kan Big Smoke de Vagos makkelijk neerschieten. Als je te dichtbij de trein zit, zal Big Smoke eerder tegen de trein zelf schieten, dan tegen de Vagos.Het eerste obstakel is een auto midden op het spoor, ga voor de trein rijden en zo langs de auto. De trein zal nu tegen de auto botsen. Vlakbij een tunnel zal er een aankomende trein aankomen. Ga voor de trein rijden en wacht tot de andere trein voorbij is.Als laatste moet je een stukje op de heuvels rijden als je net uit de tunnel bent. Als je een goeie Bike Skill hebt, kan je, als je bij de brug bent, gelijk op de trein springen en daarna iedereen neerschieten.Wanneer je alle mannetjes hebt vermoord, heb je de missie gehaald!

Tips :

Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de 4 Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er 2 dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken.

Succes! :Y

Velaro. :cya:

Edit: Getver, Typhoon was me weer eens voor. Waarom altijd zo uitgebreid, Velaro ? :engel:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst: (bewerkt)

Wrong Side of The Tracks: In deze missies moet je een trein volgen, in de Intro scené springen er vanaf de tunnel een aantal: 'Los Santos Vagos'. Deze moet je gaan moorden, dit moet je gaan doen met je trouwe vriend Big Smoke. Vanuit zijn huis ga je met een auto naar de Unity Station, daar wacht een Sanchez op je. Je moet nu met Big Smoke de trein volgen en de Vagos moorden. Het is opzich best een makkelijke missie, maar je moet het gewoon door hebben.

---

Tips:

- Ga niet te dicht bij de trein rijden, anders kan Big Smoke zijn geweer niet goed uithalen naar de Vagos.

- Blijf in de Buurt van de Trein anders kan Big Smoke de Vagos niet moorden.

- Kijk uit voor tegmoetkomend verkeer, zo voorkom je botsingen.

- Als je weer uit de tunnel komt, moet je rechts de heuvel op dan moet je alsmaar rechts aanhouden, want dan kan Big Smoke ze makkelijker uitmoorden.

- Houd je gerust, want druk maken om een missie is nooit goed, en wat resulteert op falen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes en ik hoor van je :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Naast alle tips die je al gehad hebt zou je je SMG Skill naar Hitman kunnen trainen, er was namenlijk een topic waarin iemand beweerde dat Big Smoke dan beter zou schieten. Er is volgens mij nooit bewezen dat het werkt maar ik denk dat het vast wel het proberen waard is.

Succes. :cya:

Geplaatst:

Nee, daar ligt het niet aan, ik had de vorige keer de storyline bestormt, en in de 1e keer lukte het de vorige keer.

Geplaatst:
Hier is een leuk filmpje met alternatieve methoden.

dat is zeker een leuk filmpje, ik heb hem helemaal afgekeken.

wat een ideeen zeg , dan is die missie veel simpeler

Geplaatst:

Beter wat ver van de trein of Big (fat :) ) smoke schiet alleen op de trein

dus een afstand tussenlaten ;)

Geplaatst:

:cya: ,

probeer zoveel mogelijk op ongeveer de hoogte te blijven van de Vagos, BS geeft het dan niet zo moeilijk met het schieten naar de Vagos.

:cya:

Geplaatst:

Is al opgelost :Y

Hoef geen oplossingen meer, hersens even opgefrist en wist het weer. (en ook dankzij de tips)

Geplaatst:

Ok ik heb hem nu ook gehaald, na zo'n 20x proberen.

Misschien nog een tip voor mensen die cheats gebruiken. Met de jetpack kun je ook op de trein landen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...