Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is handig, maar dan laat je Big Smoke achter en dan is je missie failed (volgens mij als het te lang duurt...)

Geplaatst:
Dat is handig, maar dan laat je Big Smoke achter en dan is je missie failed (volgens mij als het te lang duurt...)

Ik moest net Wrong Side Of The Tracks halen, en ben ook op de trein gesprongen, maar daar maakt het feit dat je Big Smoke achterlaat niks uit, hoe ver je ook gaat dat maakt niet uit. Het enigste nadeel is dat je weer helemaal terug moet naar Big Smoke, maar daarvoor heb je natuurlijk een auto.

Geplaatst:

Volgensmij als je Big Smoke gewoon meeneemt en je doet het op de bedoelde manier gaat het even snel. Alleen gaat het iets lastiger.

Hoe doen jullie dat op de trein landen trouwens, zonder codes?

Geplaatst:
Volgensmij als je Big Smoke gewoon meeneemt en je doet het op de bedoelde manier gaat het even snel. Alleen gaat het iets lastiger.

Hoe doen jullie dat op de trein landen trouwens, zonder codes?

Bekijk dit filmpje eens Baffie, dan zal het je wel duidelijk worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Soms zie je van die heuveltjes oftewel mini opritjes die wat naar boven staan. Je kan in 'dit' filmpje heel veel manieren zien over het behalen van de missie: 'The wrong Side of the Tracks'. Volgens mij had HerrieM die filmpje ook eens geplaatst en daarvan heb ik het ook geleert het gaat gewoon veel makkelijker nu. Die missie is binnen een aantal minuten gehaald, waar ik eerst een kleine 5 minuten over deed en met veel kans op falen omdat die trein telkens te snel is. Ik herhaal dit bericht van een paar dagen geleden nog wel even voor mensen die nog tips nog nodig hebben.

---

Wrong Side of The Tracks: In deze missies moet je een trein volgen, in de Intro scené springen er vanaf de tunnel een aantal: 'Los Santos Vagos'. Deze moet je gaan moorden, dit moet je gaan doen met je trouwe vriend Big Smoke. Vanuit zijn huis ga je met een auto naar de Unity Station, daar wacht een Sanchez op je. Je moet nu met Big Smoke de trein volgen en de Vagos moorden. Het is opzich best een makkelijke missie, maar je moet het gewoon door hebben.

Tips:

- Ga niet te dicht bij de trein rijden, anders kan Big Smoke zijn geweer niet goed uithalen naar de Vagos.

- Blijf in de Buurt van de Trein anders kan Big Smoke de Vagos niet moorden.

- Kijk uit voor tegmoetkomend verkeer, zo voorkom je botsingen.

- Als je weer uit de tunnel komt, moet je rechts de heuvel op dan moet je alsmaar rechts aanhouden, want dan kan Big Smoke ze makkelijker uitmoorden.

- Houd je gerust, want druk maken om een missie is nooit goed, en wat resulteert op falen.

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...