Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 hey ik ben opzoek naaar een HD ready tv (plasma ) voor de Xbox 360 maar het moet maar 20 " zijn en ik wil liefst zo goedkoop mogelijk het moet niet van een merk zijn maar toch wel een goede om te kunnen gamen mijn buget is max. 400 euro en ga me nu niet zeggen dat het niet kan met dat bedrag want ik heb al eens een HD tv gezien van 400 maar weet niet meer waaar maar ik woon in Belgie dus hou er wel rekening mee Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Ik heb een hele goede site voor jou. Kieskeurig.nl, productvergelijkingen, gebruikersreviews, alles... Van alle technische producten die je maar kan bedenken.. Omdat jij redelijk vaak met dit soort vragen komt, raad ik je aan alvorens een topic aan te maken eerst daar even rond te kijken... Bewerkt: 2 juli 2006 door RonaldVC Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 VerGelijk.nl Daar kun je intypen wat je zoekt en je krijgt alle merken van laagste prijs tot hoogste prijs. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 tja....ik ben van Belgie dus liefst geen nl sites geven of het moet een winkezl zijn rond de streek bergen-op-zoom want ik woon vlak bij de grens van Nederland.... Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) tja....ik ben van Belgie dus liefst geen nl sites geven of het moet een winkezl zijn rond de streek bergen-op-zoom want ik woon vlak bij de grens van Nederland.... Dat maakt toch niets uit... Je kan op die sites toch zien welke als beste uit de bus komt, qua prijs/kwaliteit-verhouding... Daarna kan je het product toch ergens in jouw buurt halen... Bovendien zijn het geen sites van een winkel, maar van een soort consumentenvereniging... Bewerkt: 2 juli 2006 door RonaldVC Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ja daar heb je wel gelijk in ... ik zal dan maar eens een winkel gaan zoeken waar ik deze HD tv ga kopen ...(19" ) voor de tv heb ik nu het geld nu nog de Xbox 360 Reageren
Schno009 Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 best wel goede keus, maar MIJD PLASMA SCHERMEN!!! op consoles zijn vaak stilstaande beelden (borders, counters) en plasma's zijn zeer gevoelig voor inbranden! Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) best wel goede keus, maar MIJD PLASMA SCHERMEN!!! op consoles zijn vaak stilstaande beelden (borders, counters) en plasma's zijn zeer gevoelig voor inbranden! en die dat ik heb gekozen is dat plazma of niet ?(hoop van niet ! ) (HAHA en mijn vriend zit altijd te stoefen omdat hij een plasma tv heeft ) kan ik die tv ook als pc scherm gebruiken ? Bewerkt: 2 juli 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
M.Gordon Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Je kunt het beste een LCD-scherm kopen met HD-ready. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ja maar kan ik nu die ene tv ook als pc scherm gebruiken ?- Reageren
M.Gordon Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 ja maar kan ik nu die ene tv ook als pc scherm gebruiken ?- Als er PC input bij staat dan kun je PC er op aansluiten. Maar de meeste LCD-schermen hebben een PC input. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 3 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 het heeft dit slot ook : Digitaal (HDMI-HDCP/DVI-compatible) is het dan HD-ready ? Reageren
Schno009 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 HDMI = High Definition Multimedia Interface HD = High Definition HDMI=HD Logisch? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 HDMI is gewoon een scartkabel in HD kwaliteit. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 het heeft dit slot ook : Digitaal (HDMI-HDCP/DVI-compatible) is het dan HD-ready ? Als je videokaart DVI ondersteunt zou je hem op je pc aan kunnen sluiten, welke grafische kaart heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.