D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 (bewerkt) Heey.. ik heb GTA SA nu alweer uitgespeeld, maar nu kan ik die garage niet kopen in San Fierro weet iemand hoe da komt? of kan iemand mij helpen? Alvast Bedankt (Het is geen missi, maar ik wist niet waar ik hem anders moest zette..) Laterszzz D-Gun Bewerkt: 2 juli 2006 door D-Gun Reageren
HerrieM Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Welke garage wil je kopen? Als je Wang Cars bedoelt dan moet je eerst de Driving School afronden. Dit is de Rode S in San Fierro. Reageren
D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Welke garage wil je kopen?Als je Wang Cars bedoelt dan moet je eerst de Driving School afronden. Dit is de Rode S in San Fierro. Ik bedoel die garage schuin tegenover voor te saven in San Fierro.. Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Die hoef je niet te kopen, Die heb je al gekregen in de missie Farewell My Love. In die missie race je om geld, Maar Catalina geeft hem de eigendomspapieren van een oude garage. Dus je hebt hem al . Als je kan saven betekent het dat het van jou is. Verder kan je helaas niet in de garage kijken. SD Reageren
D-Gun Geplaatst: 2 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Die hoef je niet te kopen, Die heb je al gekregen in de missie Farewell My Love. In die missie race je om geld, Maar Catalina geeft hem de eigendomspapieren van een oude garage. Dus je hebt hem al . Als je kan saven betekent het dat het van jou is. Verder kan je helaas niet in de garage kijken. SD nee niet die garage maar die garaga die je moet kopen met al da glas.. die ligt schuin tegenover die garaga van die missi Farewell My Love.. Reageren
SilverDust Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Die hoef je niet te kopen, Die heb je al gekregen in de missie Farewell My Love. In die missie race je om geld, Maar Catalina geeft hem de eigendomspapieren van een oude garage. Dus je hebt hem al . Als je kan saven betekent het dat het van jou is. Verder kan je helaas niet in de garage kijken. SD nee niet die garage maar die garaga die je moet kopen met al da glas.. die ligt schuin tegenover die garaga van die missi Farewell My Love.. Dat is Wang Cars, Die kan je kopen als je Driving School hebt gedaan. Misschien kan je hem wel niet kopen omdat je niet genoeg geld hebt. Volgens mij kost Wang Cars Garage $50.000/$60.000. Reageren
Goliat Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Hiervoor moet je de Missies doen die je na de drivingschool kan doen. Je moet een stuk of 3 klusjes voor Cesar opknappen, na het voltooien van de drivingschool wordt je door hem gebeld. Zodra je de missies voor Cesar heb voltooid kun je Wang Cars kopen. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.